نماینده ولی فقیه در مازندران:

دولت جوان حزب اللهی راه علاج کشور است

آیت الله «محمد باقر محمدی لائینی» گفت: دولت جوان حزب اللهی و توجه به درون راه علاج کشور است و در انتخابات پیش رو باید دولت جوان و حزب اللهی و شوراهای جوان حزب اللهی را برگزید.
کد خبر: ۴۴۸۵۳۹
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۷ - 19March 2021

دولت جوان حزب اللهی راه علاج کشور استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «محمد باقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ساری با بیان اینکه کسانی که شعار اسلام رحمانی را سر می‌دهند، به دنبال حذف ایثار و مبارزه با ظلم و مبارزه با اسلام سیاسی هستند، اظهار داشت: آنها معتقدند اسلام رحمانی به معنای نفی اسلام سیاسی و رفتن به سمت اسلام غیرسیاسی است.

وی به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر حیات طیبه اشاره و اضافه کرد و گفت: اگر دین اسلام بخواهد داعیه برپایی نظام اسلامی و سیاسی را داشته باشد، دشمنان با آن مخالفت می‌کنند و مقصود از اسلام رحمانی، اسلام غیرسیاسی است.

محمدی لائینی با تاکید براینکه اسلام سیاسی منافع دشمنان را به خطر می‌اندازد، افزود: در تمام زمان‌ها اشرار عالم با چنین دین و اسلامی مخالفت کرده‌اند و سعی داشته‌اند دین را کوچک کنند و مقابل آن بایستند.

امام جمعه ساری یادآور شد: نظام جمهوری اسلامی همان اسلام سیاسی و معتقد است ولایت فقیه و نظام سیاسی باید تشکیل شود از این رو دشمنان با آن دشمنی می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در مازندران تصریح کرد: ما قبول داریم اسلام دین رحمانی است اما عده‌ای که دم از اسلام رحمانی می‌زنند می‌خواهند با اسلام سیاسی مقابله کنند.

محمدی لائینی در خطبه دوم نمازجمعه نیز با تاکید بر تقوای الهی، یکی از جلوه‌های تقوا را تقوای کلامی، ادبیات و گفتار بیان کرد و خواستار توجه به آن شد.

امام جمعه ساری با ابراز خرسندی از بازگشایی مصلی‌های استان خواستار توجه و رعایت شرایط کرونایی توسط مردم برای پیشگیری از شیوع کرونا از مردم خواست تا در نوروز دید و بازدیدهای خانوادگی و دورهمی‌ها را کم کنند تا دوباره شاهد اوج گیری کرونا در استان نباشیم.

وی با گرامیداشت اعیاد شعبانیه و تبریک سال نو و جدید به دستاوردهای سفر آیت الله رئیسی رئیس قوه قضائیه به استان اشاره کرد و خواستار پیگیری مسئولان استان برای تحقق و اجرایی شدن مصوبات سفر شد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با عنوان اینکه سال ۱۳۹۹ سال جهش تولید بود، اظهار داشت: باید ارزیابی کلی صورت گیرد و ببینیم چقدر توانستیم نتیجه بگیریم.

وی با انتقاد از کمبود مرغ در روزهای پایانی سال یادآور شد: ظرفیت تولید مرغ در مازندران و ایران بسیار بالاتر از نیاز مصرف است اما شاهد واردات ۵۰ هزار تن مرغ از خارج هستیم و این نشان می‌دهد به جهش تولید در این بخش توجه نکردیم و صف‌های طولانی برای خرید یک یا دو قطعه مرغ زیبنده مردم ایران نیست.

محمدی لائینی صف بندی برای خرید مرغ را نامناسب دانست و گفت: سال جاری سال شکست فشارهای حداکثری آمریکا بوده است و مردم فهیم در عین وجود مشکلات فراوان، اصل را فدای فرع نمی‌کنند و همواره پای نظام ایستاده‌اند.

امام جمعه ساری، صبر، بصیرت و استقامت را از جمله دلایل ناکامی دشمنان بیان کرد و افزود: وحدت کلمه مردم و مسئولان از دیگر دلایل شکست نقشه‌های دشمنان است.

وی درباره بازگشت دوباره آمریکا به برجام گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری اول باید تمامی تحریم‌ها از سوی آمریکا برداشته و توسط ایران لغو تحریم‌ها راستی آزمایی شود و در صورت صحت می‌توان به معاهدات برجامی برگشت.

امام جمعه ساری با تاکید براینکه همگی باید حرف مقام معظم رهبری را بزنند، گفت: دولت جوان حزب اللهی و توجه به درون راه علاج کشور است و در انتخابات پیش رو باید دولت جوان و حزب اللهی و شوراهای جوان حزب اللهی را برگزید.

وی با بیان اینکه گرانی و وضعیت مشکلات اقتصادی مردم غصه بزرگ است خواستار تدبیر مسئولان در این زمینه شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها