جانشین فرمانده نزاجا در تایباد:

برقراری امنیت در مرزها زمینه‌ساز برقراری امنیت در کشور است

امیر سرتیپ نوذر نعمتی گفت: حضور نیروهای مسلح در نوار مرزی کشور زمینه بروز خطر را از بین برده است. برقراری امنیت در مرزها زمینه‌ساز برقراری امنیت در کشور بوده و نقش مرزبانان در تأمین آسایش هم‌وطنان بسیار حیاتی است.
کد خبر: ۴۴۸۶۶۵
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۳ - 21March 2021

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، امیر سرتیپ «نوذر نعمتی» جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در جریان سفر به تایباد و بازدید از پایگاه‌های ارتش در نوار مرزی شرق کشور، با بیان اینکه حضور نیروهای مسلح در نوار مرزی کشور زمینه بروز خطر را از بین برده است، اظهارداشت: برقراری امنیت در مرزها زمینه‌ساز برقراری امنیت در کشور است و نقش مرزبانان در تأمین آسایش هم‌وطنان بسیار حیاتی است.

وی افزود: سردمداران نظام سلطه بدانند که قدرت نیروهای مسلح ایران اسلامی در اندازه‌ای است که دیگر از موضع واکنشی خارج شده‌ایم و پیش‌دستانه با هرکس که در ذهن خود خیال عمل احمقانه‌ای داشته باشد، برخورد خواهیم کرد.

 جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش خاطرنشان کرد: بنا به تدبیر ستاد کل نیروهای مسلح، مجاهدان ارتش، سپاه و مرزبانی ناجا دوشادوش یکدیگر در مرزهای ایران اسلامی حضور دارند و توان دفاعی ما امکان ایجاد مخاطره را برای دشمنان از بین برده است.

وی ادامه داد: یگان‌های مرزبانی ارتش که در موقعیت‌های خود مستقر هستند، الگوی تام و تمام یک نیروی مرزبانی ورزیده به شمار می‌روند و در اوج آمادگی به سر می‌برند.

در جریان سفر میدانی جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش، امیر سرتیپ نعمتی با حضور در یکی از پایگاه‌های مرزی ارتش در نقطه صفر مرزی تایباد با افسران و سربازان مرزبان دیدار و از وضعیت آمادگی رزمی مرزبانان ارتش بازدید کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار