ما مقتدریم/ مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان عنوان کرد؛

شعار «ما مقتدریم»؛ زمینه‌ای برای نشان‌دادن اقتدار کشور و یأس دشمنان

سردار«عباس یوسفی» گفت: در سال جدید باید براساس شعار «ما مقتدریم» پیش برویم تا با نشان دادن عملی اقتدارمان در عرصه‌های مختلف، بتوانیم دشمنان نظام و انقلاب را بیش از پیش مأیوس کنیم.
کد خبر: ۴۴۸۷۱۳
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۱ - 22March 2021

مبنای حرکت مورد نیاز جامعه داشتن روحیه جهادی برگرفته از دوران دفاع مقدس است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار سرتیپ دوم پاسدار «عباس یوسفی»‌ مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان، با اشاره به سخنرانی نوروزی رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمایشات راهبردی ایشان، اظهار داشت: اگر در چند سال اخیر، دولت‌مردان و مسئولین کشور تنها ملاک و معیار فعالیت‌شان را به‌خصوص در بُعد اقتصادی، بر اساس کلیدواژه‌های راهبردی رهبر معظم انقلاب اسلامی بنا می‌نهادند، بی‌شک دچار این‌همه سردرگمی اقتصادی نمی‌شدیم.

وی افزود: مبنای حرکت مورد نیاز جامعه، داشتن روحیه جهادی برگرفته از دوران دفاع مقدس است و اساس عبور از بحران‌ها و تحریم‌ها گوش دادن و اجرایی نمودن فرامین رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است که هر کدام از دغدغه‌هایش می‌تواند منجر به حل دغدغه‌های زیادی از مشکلات کشور شود.

سردار یوسفی گفت: سال جدید را با تجدید عهد و پیمان با شهدای گمنام آغاز کردیم تا فراموش نکنیم که عزت، اقتدار و امنیت موجود در فضای کشور محصول خون پاک همین جوانان گمنامی است که جان خود را فدا کردند تا نام بلند کشور اسلامی‌شان بر تارک دنیا بدرخشد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان متذکر شد: چهل سالگی دفاع مقدس بهانه‌ای شد تا تمرکز بیشتر و بهتری در خصوص تولید محتوای مختلف این حوزه داشته باشیم؛ اما در سال جدید باید بر اساس شعار «ما مقتدریم» پیش برویم تا با نشان دادن عملی اقتدارمان در عرصه‌های مختلف، بتوانیم دشمنان نظام و انقلاب را بیش از پیش مأیوس کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار