فرمانده تیپ 25 نیرو مخصوص نزاجا عنوان کرد:

کسی جرات تجاوز به حدود و قصور ایران اسلامی را ندارد

امیر «شفیعی» گفت: همان طور که همیشه نشان داده‌ایم باز هم به دشمنان ایران بزرگ ثابت می‌کنیم که کسی جرات ندارد خیال تجاوز به حدود و قصور ایران اسلامی را در ذهن خود بپرواند.
کد خبر: ۴۴۸۷۴۱
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۲ - 22March 2021

به گزارش دفاع‌پرس از آذربایجان‌شرقی، امیر سرتیپ دوم ستاد «امیرحسین شفیعی» فرمانده تیپ 25 نیرو مخصوص واکنش سریع نزاجا در بازدید از یگان‌های مستقر در پایگاه های مرزی شمال غرب، اظهار داشت: آرامشی را  که مردم ایران پای سفره هفت سین در کانون گرم خانواده داشتند، مدیون ایثار و از جان گذشتگی شما عزیزان هستند.

وی ادامه داد: شما سربازان ولایتمدار دور از خانه و خانواده با جهادی که در این روزهای مبارک انجام می دهید، به همگان ثابت کردید از نسل همان‌هایی هستید که در دوم فروردین 1361 با حضور در عملیات بزرگ فتح المبین عاشقانه جان و مال خود را فدای کشور عزیزمان کردند و امنیت و آرامش را به ما هدیه دادند.

فرمانده تیپ 25 نزاجا ابراز داشت: عملیات فتح المبین یکی از عملیات های باشکوه مشترک ارتش و سپاه بود که لشکر 21 حمزه آذربایجان و همچنین از فرماندهان شایسته دیار آذربایجان شهید مهدی باکری نیز در این عملیات حضور داشتند.

شفیعی در پایان خطاب به تکاوران مستقر در یگان های مرزی، تاکید کرد: همان طور که همیشه نشان داده‌ایم باز هم به دشمنان ایران بزرگ ثابت می‌کنیم که کسی جرات ندارد خیال تجاوز به حدود و قصور ایران اسلامی را در ذهن خود بپرواند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها