هشدار نسبت به روند افزایشی شیوع کرونا در 26 شهر کشور

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا از روند افزایشی شیوع ویروس کرونا در برخی نقاط کشور خبر داد.
کد خبر: ۴۴۸۷۴۶
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۴ - 22March 2021

هشدار نسبت به روند افزایشی شیوع کرونا در 26 شهر کشوربه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، علیرضا رئیسی با بیان اینکه روند بستری در ارومیه و نقده در استان آذربایجان غربی کماکان صعودی است و امکان قرمز شدن ارومیه طی روزهای آتی وجود دارد، گفت:‌ در استان اصفهان روند ابتلا در شهرستان‌های خوانسار، گلپایگان و کاشان کماکان صعودی است و احتمال قرمز شدن خوانسار و نارنجی شدن کاشان وجود دارد.

رییسی افزود: در ایلام شهرستان‌های آبدانان، ایوان، چرداول، دهلران صعودی هستند و احتمال نارنجی شدن آنها و قرمز شدن دهلران وجود دارد. در استان بوشهر نیز علاوه بر شهرهای بوشهر و دیلم، نگران خیزی جدید در گناوه هستیم.

وی با اشاره به وضعیت تهران گفت: افزایش تدریجی بستری شدگان در تهران ادامه دارد و شهرستان های فیروزکوه و دماوند صعودی هستند و ممکن است از نارنجی به قرمز افزایش یابند. همچنین احتمال نارنجی شدن شهر پیشوا نیز وجود دارد.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا با اشاره به وضعیت استان خوزستان گفت: در خوزستان شهرستان‌های ایذه و بهبهان صعودی ترین روند بستری را دارند و در حال ورود به مرحله قرمز هستند.

وی افزود: روند در شهرستان‌های ارسنجان، داراب، زرین‌دشت و مرودشت از استان فارس کماکان صعودی است.

رییسی افزایش مبتلایان در شهرستان‌های سقز، بانه و بیجار استان کردستان خبر داد و گفت: در استان لرستان نیز شهرستان بروجرد روند افزایشی دارد.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا در پایان ضمن هشدار به هموطنان در مورد خیز جدید در بیماری کووید۱۹ گفت: دید و بازدیدهای نوروزی و سفر، دو عامل قطعی در افزایش شیوع بیماری است و می بایست از این دو عامل شدیدا پرهیز کرد.

انتهای پیام/ 341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار