سخنگوی حماس:

چهارمین انتخابات رژیم صهیونیستی بیانگر عمق بحران سیاسی تل‌آویو است

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس تاکید کرد که برگزاری چهارمین انتخابات کنیست رژیم صهیونیستی طی کمتر از دو سال بیانگر بحران سیاسی این رژیم و عمق اختلافات داخلی صهیونیست‌ها است.
کد خبر: ۴۴۸۸۷۲
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۶ - 24March 2021

چهارمین انتخابات رژیم صهیونیستی بیانگرعمق بحران سیاسی تل‌آویو استبه گزارش گروه بین‎الملل دفاع‌پرس، «عبداللطیف القانوع» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس به برگزاری چهارمین انتخابات کنیست رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.

بر اساس این گزارش، وی در این خصوص گفت: برگزاری چهارمین انتخابات رژیم صهیونیستی طی کمتر از دو سال بیانگر بحران سیاسی این رژیم و عمق اختلافات داخلی میان صهیونیست ها است و این نشان می‌دهد که این جامعه سست و ضعیف است و عزم و اراده ملت فلسطین کاملاً قادر به شکست آن است.

«عبداللطیف القانوع» سخنگوی حماس تصریح کرد که نبرد ما با دشمن صهیونیستی از گذشته برقرار بوده و هرگونه تغییر و تحول یا پیروزی و شکست احزاب اسرائیلی هیچ تغییری در ماهیت این نبرد ایجاد نخواهد کرد، مقاومت فلسطین راه خود را ادامه می‌دهد و ملت فلسطین نیز به حمایت از مقاومت ادامه خواهد داد.

«القانوع» در ادامه اضافه کرد: هر کابینه ای در اراضی اشغالی تشکیل شود، ما آن را یک کابینه تندرو و اشغالگر می‌دانیم. ما فلسطینیان راه خود به سمت تحقق وحدت و آشتی ملی و برگزاری انتخابات را ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار