یادداشت/ حجت‌الاسلام حسن نوروزی

راه برون رفت از شرایط کنونی با حمایت از تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها

اگر تمام مسوولان و در راس آنها قوای سه‌گانه در راستای فرمایشات امام خامنه‌ای گام بردارند قطعا راه برون رفت از شرایط کنونی اقتصادی هموار خواهد شد.
کد خبر: ۴۴۸۹۴۱
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۰ - 01April 2021

راه برون رفت از شرایط کنونی اقتصادی حمایت از تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها استگروه اخبار داخلی دفاع‌پرس ـ «حجت‌الاسلام حسن نوروزی» رئیس فراکسیون فرهنگ ایثار و شهادت و نماینده مردم شهرستان رباط کریم در مجلس شورای اسلامی؛ رفع مشکلات جاری کشور و ملت منوط به استفاده از ظرفیت‌های بالقوه و منابع داخلی است؛ رهبر معظم انقلاب اسلامی سال گذشته را جهش تولید نامیدند و اقدامات خوبی در راستای حمایت از تولید آغاز شد، اما به دلیل وجود موانع این امر مهم در سال ۹۹ محقق نشد.

با توجه به گذشته و مرور تجربیات در دوران هشت سال دفاع مقدس، متوجه خواهیم شد که یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار در شکست دشمن بعثی حضور رزمندگان جوان در جبهه‌ها بود؛ لذا امروز هم باید به نسل جوان اعتماد و از ظرفیت و استعداد‌های بالقوه جوانان در بهبود وضعیت کشور استفاده کرد.

شعار سال جاری بسیار هوشمندانه و کارشناسی بوده بر این اساس باید برای حمایت و پشتیبانی از تولیدگنندگان، موانع برداشته شود؛ ما اعتقاد داریم که اگر دولت و سایر قوا در راستای فرمایشات امام خامنه‌ای گام بردارند، قطعا راه برون‌رفت از شرایط کنونی اقتصادی هموار خواهد شد.

مسوولان انقلابی و ولایتی باید جوانان را برای جایگزینی و جانشینی خود در پست و مقام‌های مختلف و مهم آموزش دهند؛ مسوولانی که دل کندن از میز ریاست برایشان سخت است نسبت به ملت و کشور خیانت می‌کنند.

منابع موجود کشور را باید به سمت تولید حرکت دهیم و موانع موجود در مسیر تولید برداشته شود؛ چراکه عمران، آبادانی و پیشرفت کشوردر گرو تحقق جهش تولید بوده که رهبر معظم انقلاب اسلامی بر آن تاکید داشتند.

باید همانطور که در دوران هشت سال دفاع مقدس برای مقابله با دشمن بعثی از جوانان بهره‌مند شدیم، امروز هم باید در جنگ اقتصادی با غربی‌ها از توانایی و تخصص‌های نسل جوان بهره‌مند شویم؛ چراکه جوانگرایی در سیستم اجرایی و مدیریتی کشور منجر به کاهش مشکلات خواهد شد.

یکی از اهداف نظام جمهوری اسلامی برتری در منطقه بوده که تحقق آن منوط به میزان ظرفیت‌های موجود در کشور‌ها است و ایران از پتانسیل‌ها بالایی در زمینه امکانات و استعداد برخوردار بوده، برای تحقق این موضوع باید حرکت جدی صورت بگیرد.

مسوولان در انجام امور محوله‌شان باید مقامت و ایستادگی مردم در برابر سختی‌ها و مشکلات را الگوی کارهایشان قرار دهند.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار