جانباز شیمیایی کردستانی به همرزمان شهیدش پیوست

یکی دیگر از جاماندگان قافله شهدا پس از چند دهه تحمل درد و رنج مجروحیت شیمیایی آسمانی شد و به همرزمان شهیدش پیوست.
کد خبر: ۴۴۸۹۴۸
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۵ - 25March 2021

به گزارش دفاع‌پرس از کردستان، یکی از یادگاران دوران هشت سال حماسه و مقاومت از دیار شهیدپرور استان کردستان پس از سال‌ها مجاهدت و ایثار به یاران شهیدش پیوست.

جانباز و پاسدار رشید اسلام و پیشکسوت عرصه جهاد و شهادت، حاج هوشنگ عبدالملکی از رزمندگان کردستانی است که در دوران هشت سال دفاع مقدس همگام با دیگر مجاهدان فی سبیل الله در جبهه حضور یافت و به نبرد با دشمنان دین و میهن پرداخت.

سردار سیدصادق حسینی فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با گرامی داشت یاد و خاطره‌ شهدای انقلاب اسلامی و عرض تسلیت به محضر خانواده‌ حاج هوشنگ عبدالملکی گفت: این مجاهد فی سبیل الله سال‌های متمادی از عمر خود را در جبهه‌های حق علیه باطل و پس از آن در عرصه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی، حضوری مؤثر داشت.

وی افزود: این دلیرمرد کردستانی همواره در مسیر اطاعت از ولی‌فقیه و خدمتگزاری به مردم از هیچ تلاشی دریغ نکرد.

سردار حسینی بیان کرد: جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر پاک این جانباز گرانقدر بدون حضور جمعیت مردمی انجام گرفته است.

جانباز شیمیایی حاج هوشنگ عبدالملکی بیش از این دوری دوستان و همرزمان شهیدش را تاب نیاورد و امروز پنج‌شنبه 5 فروردین ماه سال 1400  پس از گذشت سال‌ها مجروحیت، شربت شهادت را نوشید و آسمانی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها