امام جمعه مهریز:

امنیت کشور مرهون فداکاری سربازان گمنام امام زمان(عج) است

حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی گفت: امنیت و عزت در داخل و خارج کشور مدیون و مرهون فداکاری، اخلاص و تلاش شبانه‌روزی سربازان گمنام امام زمان (عج) است که برای مردم و میهن اسلامی خدمت می‌کنند.
کد خبر: ۴۴۹۰۱۴
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۶ - 26March 2021

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی امام جمعه شهرستان مهریز در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهرستان که با رعایت نکات بهداشتی برگزار شد با تبریک فرا رسیدن نیمه شعبان و روز سربازان گمنام امام زمان(عج) افزود: امنیتی که برای توسعه کشور و فعالیت‌های اقتصادی و فرهنگی وجود دارد به خاطر جانفشانی و اخلاص این سربازان است.

وی با قدردانی از تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) افزود: بسیاری از توطئه‌های مختلف دشمنان را، همین سربازان با فداکاری و تلاش مخلصانه، بی‌منت و گسترده خود خنثی می‌کنند و نمی‌گذارند دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب اسلامی به اهداف شوم خود برسند.

امام جمعه مهریز تاکید کرد: سربازان گمنام امام زمان(عج) در کنار سایر نیروهای مسلح جانبرکف با رصد و شناسایی توطئه‌ها و اشراف اطلاعاتی خود، جلو بسیاری از توطئه‌های پبدا و پنهان دشمنان در کشور می‌گیرند و نمی‌گذارند خواب‌های آشفته آنها تعبیر شود.

محی‌الدینی به اهمیت انتخابات امسال و سخنان مقام معظم رهبری در این خصوص و ویژگی‌های یک رییس جمهوری مناسب برای آینده کشور اشاره و یادآور شد: مردم باید با حضور گسترده در پای صندوق‌های اخذ رای برای تعیین سرنوشت خود و کشور به فرد صالح، انقلابی و مدیر رای دهند.

وی گفت: دولت جوان، انقلابی و حزب‌اللهی در مسیر امامین انقلاب اسلامی و شهیدان و آگاه به مصالح کشور و مردم باید انتخاب شود و مردم باید بیش از گذشته در این ۲ انتخابات مهم رییس‌جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستاها خیلی دقت کنند.

امام جمعه مهریز به اهمیت ماه شعبان و وظایف منتظران در جامعه مهدوی اشاره کرد و یادآور شد: باید علاوه بر بزرگداشت نیمه شعبان با رعایت نکات بهداشتی، از انجام برخی کارهای سبک، پخش برخی موسیقی‌ها و امور خارج از عرف و شرع مقدس که در شان این ایام نیست به جد پرهیز شود.

محی‌الدینی به اهمیت بزرگداشت یوم‌الله ۱۲ فروردین، سالروز استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: این روز در اصل روز استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است و باید همه قدردان نعمت و عطیه الهی یعنی نظام اسلامی مبتی بر ولایت فقیه باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار