نماینده ولی فقیه در مازندران:

مسئولین برای تحقق شعار سال اهتمام بیشتری داشته باشند

آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» گفت: مسئولین باید در سال جدید با بهره گیری بهینه از ظرفیت‌های موجود و رفع موانع پیش‌روی سرمایه‌گذاری و تولید، در راستای تحقق شعار سال اهتمام بیشتری داشته باشند.
کد خبر: ۴۴۹۰۲۴
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۸ - 26March 2021

مسئولین برای تحقق شعار سال اهتمام بیشتری داشته باشندبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های نمازجمعه این هفته ساری اظهار داشت: مسئولین باید در سال جدید با بهره گیری بهینه از ظرفیت‌های موجود و رفع موانع پیش‌روی سرمایه‌گذاری و تولید، در راستای تحقق شعار سال اهتمام بیشتری داشته باشند.

وی افزود: تنها راهکار موثر برای دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده، وحدت و همدلی است و چند صدایی جز ضرر و زیان و سوء استفاده دشمنان چیز دیگری برای کشور به همراه ندارد.

محمدی لائینی ادامه داد: بزرگترین انتخاب ملت ایران در ۱۲ فروردین متجلی شده است و مردم در این روز به نظامی رای دادند که عزت و سرافرازی را برای آنان به ارمغان آورد و به برکت استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران کشور به پیشرفت و توفیق‌های زیادی دست یافت که در نوع خود بی‌نظیر و چشمگیر بوده است.

امام جمعه ساری افزود: امام راحل به جوانان اعتماد داشته و مقام معظم رهبری نیز بار‌ها در بیانیه گام دوم انقلاب از جوانان سخن گفته و شعار دولت جوان انقلابی را داده و ما را به ایجاد چنین دولتی فراخوان داده و امید ایشان و ما به نسل جوان، مومن، انقلابی و حزب اللهی است؛ بنابراین باید به جوانان بها دهیم و مشکلات اشتغال و معیشت جوانان را رفع کنیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: انتخابات مظهر حاکمیت مردم سالاری دینی در نظام اسلامی و پشتیبان قوی برای انقلاب است.

وی تصریح کرد: تحریم‌ها باید برداشته شود و راستی آزمایی شود و صرفا در حد بیان نباشد و باید در کاغذ نوشته شود که فرمایشات رهبری در این زمینه فصل‌الخطاب است و با برداشتن تحریم‌ها، دولت ایران نیز به تعهدات خود خواهد رسید.

امام جمعه ساری ادامه داد: جشن نیمه شعبان را باید به نحو شایسته‌ای هم در فضای مجازی و هم حقیقی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و با آذین بندی خیابان‌ها، ویژه‌تر از سال‌های قبل برگزار کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار