مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

شهدا زنده‌اند و نزد پروردگار از جایگاه رفیعی برخوردارند

سردار یوسفی عاقبت به خیری فرزندان شهدا را بهترین دعا برای این عزیزان دانست و گفت: هم ما و هم خانواده شهدا به خوبی می‌دانیم که شهدا زنده اند و نزد پروردگار از جایگاه رفیعی نیز برخوردارند.
کد خبر: ۴۴۹۱۱۴
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۲ - 27March 2021

دیدار و تکریم از خانواده شهید سید «سالم بلم پور» در خرمشهر

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از اهواز، سردار«عباس یوسفی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز به همراه «عبدالامیر عریضاوی» مدیر مرکز فرهنگی دفاع مقدس خرمشهر از خانواده شهید سید «سالم بلم پور» عیادت کرده و ضمن تبریک سال نو و تقدیم هدیه‌ای به خانواده این شهید، یاد و خاطره شهدای خرمشهر را نیز گرامی داشتند.

سردار یوسفی تکریم از خانواده معظم شهداء را ابتدایی‌ترین وظیفه هر مسئول دانست و اظهار داشت: شهید بلم پور از محدود پرسنل بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس کشور بود که در مرکز فرهنگی دفاع مقدس خرمشهر و در حال انجام وظیفه به فیض شهادت نائل آمد.

وی عاقبت به خیری فرزندان شهدا را بهترین دعا برای این عزیزان دانست و افزود: هم ما و هم خانواده شهدا به خوبی می دانیم که شهدا زنده اند و نزد پروردگار از جایگاه رفیعی نیز برخوردارند، این مائیم که گاهی به خاطر اینکه نمی توانیم برای دین و آئین و نظام و مملکت مان جهاد و ایثار کنیم، به مردگانی می مانیم که فقط نفس می کشیم.

به گزارش دفاع‌پرس؛ شهيد سید «سالم بلم‌پور» از جمله نيروهاي مخلص و مومن بسيجی خرمشهر بود كه خدمت به راهيان نور را برای خود افتخار می دانست. او كه چندين‌بار پياده از شلمچه تا كربلا را در ماه‌هاي محرم و صفر پيموده بود از جمله مخلصينی بود كه به اهل بيت عصمت و طهارت عشق می‌ورزيد. از نکات بارز این جوان خرمشهری این بود که دائم‌الوضو بود. با قرآن و نماز انسی جاودانه داشت و در دل تمام بسيجيان و پيشكسوتان جهاد و شهادت از جايگاهی ويژه برخوردار بود. از اين شهيد که پرسنل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر به شمار می رفت و در خرداد 1388 در حین انجام وظیفه به فیض شهادت نائل شد سه فرزند پسر به یادگار مانده است.

انتهاي پيام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار