شهید «میرزاحسین جبینی»؛

همیشه در سنگر جهاد در راه خدا قدم بردارید

شهید «میرزاحسین جبینی» در وصیت‌نامه خود آورده است: مبادا از آمدن فرزندانتان به جبهه جلوگیری کنید که فردا در حضور حضرت زهرا (س) روی سیاه هستید که چطور تحمل این همه خون‌ها را کرد تا می‌توانید به جبهه‌ها بیایید مبادا از کمک به جبهه دریغ کنید همیشه در سنگر جهاد در راه خدا قدم بردارید.
کد خبر: ۴۴۹۱۶۸
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۸ - 28March 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، ‌«میرزاحسین جبینی» ۶ فروردین ۱۳۴۴ در شهرستان یزد به دنیا آمد و تا سوم ابتدایی تحصیل کرد. با آغاز جنگ تحمیلی به عنوان سرباز ارتش و تک تیرانداز راهی جبهه‌های حق علیه باطل شد. وی سرانجام ۶ مرداد ۱۳۶۴ در سیدکان عراق بر اثر بمباران هوایی و اصابت ترکش راکت به شهادت رسید. پیکرش در گلزار شهدای محله نعیم ­آباد به خاک سپرده شد.

همیشه در سنگر جهاد در راه خدا قدم بردارید

وصیت‌نامه شهید

«بسم رب الشهدا والصدیقین»

«ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا" بل احیاء عند ربهم یرزقون»

گمان مبرید آنان که در راه خدا کشته شده‌اند مرده‌اند بلکه زنده‌اند و نزد خدا روزی می‌خورند.

سپاس بیکران خداوند یکتا که به ما هستی بخشید و ما را از نعمات خود برخوردار داشته است.

سلام بر رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران که ما را به استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی ایران رهنمود فرمود و ما را از اسارت طاغوت نجات داده است.

سلام بر خانواده عزیز شهدا

خدایا ما را از سربازان حضرت مهدی (ع) قرار بده‌ای امت شهید پرور نعیم آباد مبادا از آمدن فرزندانتان به جبهه جلوگیری کنید که فردا در حضور حضرت زهرا (س) روی سیاه هستید که چطور تحمل این همه خون‌ها را کرد تا می‌توانید به جبهه‌ها بیایید. مبادا از کمک به جبهه دریغ کنید همیشه در سنگر جهاد در راه خدا قدم بردارید.

همیشه در سنگر جهاد در راه خدا قدم بردارید

نماز جماعت، دعای کمیل، دعای توسل را فراموش نکنید. برای امام عزیز برای پیروزی رزمندگان اسلام برای سلامتی خانواده شهدا دعا کنید.

و‌ ای مادر این را بدان که من هم می‌توانم مثل شما مردم در شهر‌ها بخورم بخوابم و مرتکب گناه شوم این سفری است که باید رفت چه بهتر رفتن این سفر خدمت به اسلام قرآن باشد.

حال اگر من سرباز آنقدر در کردستان بمانم و از سرما و گرما در کوه‌های سربه فلک شده کردستان می‌مانم تا آخرین گلوله‌ام در قلب دشمن ظالم ستمگر فرود آید و تا جان در بدن دارم می‌جنگم تا هر قطعه بدنم در هر گوشه این بیابان کردستان ریخته شود. اگر این دست راستم را قطع کنند حاضرم با آن دستم برای اسلام عزیزم دفاع کنم. اگر هر دو دستم را قطع کنند حاضرم با پاهایم برای این آب و خاک دفاع کنم.

شما‌ ای برادرانم همیشه سنگر نماز جمعه و جماعت را فراموش نکنید. با همه خوش اخلاق باشید که حضرت علی (ع) فرمود: خوش اخلاقی نیمی از دین است.

‌ای دوستان ‌ای عزیزان اگر چه من دوستی بد و ناقابل برای همیشه شما بودم و اگر بدی از من سرزده است مرا ببخشید و حلالم کنید و این را بدانید که «در راه خدا با دل و جان باید رفت / از پا فتاده سرنگون باید رفت».

همیشه در سنگر جهاد در راه خدا قدم بردارید

پروردگارا؛ آرزوی به شهادت رسیدن و شربت نوشیدن را از من نگیر. ‌ای پدر عزیزم و ‌ای مادر مهربانم اگر چنانچه شما ناراحت و ناراضی باشید به خدا خرمن هستی‌ام نیست خواهد شد و در آتش جهنم خواهیم سوخت هر چند که در راه خدا جهاد کردند و بر علیه دشمنان اسلام شتافتند و خدا به ما توفیق دهد تا ادامه دهنده راه شهدا باشیم و‌ ای پدر و مادر یک ماه برایم روزه بگیرید و نماز بخوانید اگر لیاقت شهید شدن را دارم شما را شفاعت خواهم کرد، چون خیلی برایم زحمت کشیده‌اید و نتوانستیم تلافی کنم سلامتی تمامی خانواده شهدا را از خدای بزرگ خواستارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار