پوشش اجلاسیه دومین کنگره چهار هزار شهید یزد در صداوسیمای یزد

مدیر کل صدا و سیما مرکز یزد گفت: اجلاسیه دومین کنگره ملی چهار هزار شهید استان دارالعباده و دارالعلم یزد از صداوسیمای یزد به صورت ویژه پوشش داده می‌شود.
کد خبر: ۴۴۹۲۶۹
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۱ - 29March 2021

به گزارش دفاع‌پرس از یزد،«احمد پهلوانیان» مدیرکل صداوسیمای یزد با اشاره به برگزاری اجلاسیه دومین کنگره ملی شهدای استان در روز دهم فروردین ماه، اظهار کرد: صداوسیما با هدف ارزش نهادن به مقام شامخ شهدا و حمایت از این حرکت ارزنده پوشش ویژه این کنگره ملی را در برنامه‌های خود قرارداده است.

وی افزود: پوشش و پخش برنامه‌های اصلی کنگره ۴۰۰۰ شهید یزد از ساعت ۹ صبح تا اذان ظهر به تهیه کنندگی «محمدعلی خادمی» و کارگردانی «محسن غلامزاده مهرآبادی» و با اجراء «مهدی قانع» و «حامد سلطانی» از صداوسیمای یزد پخش می‌شود.
 
مدیرکل صداوسیمای یزد گفت: همچنین در استودیو مستقر در کنگره با حضور میهمانان ویژه و تصاویری از حاشیه برگزاری کنگره و پخش مستند‌های شهدای شاخص استان یزد به تهیه کنندگی «حامد ژیان پور» و کارگردانی «محسن عباسی سرچشمه» و با اجرای «محسن فلاح» بطور زنده از شبکه یزد و شبکه‌های سراسری و استانی کشور پخش می‌شود.
 
پهلوانیان افزود: رادیو یزد نیز با برنامه ۴۰۰۰ خورشید سه شنبه دهم فروردین با گروه مستقر در کنگره به تهیه کنندگی «حمید طلایی» و گویندگی «الهه دهقانپور» و گزارشگری «حسین آقایی» و «مژگان سازنده» و گروه مستقر در استودیو به تهیه کنندگی «راضیه دهقانی زاده» و گویندگی «امیدحسین مرشدی» از ساعت ۸ و نیم تا ۱۴ به صورت زنده از رادیو یزد پخش می‌شود.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار