بیانیه اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان؛

مردم در 12 فروردین سال 58، پایه‌های نظام اسلامی را تثبیت کردند

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان به مناسبت 12 فرورین ماه و روز جمهوری اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۴۴۹۳۴۶
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۳ - 31March 2021

مردم در 12 فروردین سال 58، پایه های نظام اسلامی را تثبیت کردند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان گلستان به مناسبت 12 فرورین ماه و روز جمهوری اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.

متن این بیانیه به این شرح است: 12 فروردین سال 58، مردم با لبیک به ندای امام و رهبر خود و با رای اکثریت و قاطع 98.2 درصدی به نظام سیاسی کشور، پایه های نظام اسلامی را تثبیت کردند و یکی از روز های مهم و تاریخی ایران اسلامی را رقم زدند.

نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که حاصل مجاهدتهای حضرت امام خمینی (ره)، تلاش‌های مردم و ثمره خون گرانبهای شهدا و برآمده از هدایتهای پیامبران و ائمه بزرگوار است، تجلی‌گاه مردم‌سالاری دینی در جهان معاصر شده است تا نشان دهد که اسلام کاملترین دینی است که می‌تواند ضامن سعادت دنیوی و اخروی بشریت سرگشته امروز باشد.

در شرایطی که به تدبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده معظم کل قوا سال 1400 شمسی؛ سال "تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها" نامگذاری شده، امید است با همت، همدلی و حمایت آحاد مردم و مسئولان، با شکوفایی ظرفیت‌های داخلی و اتکا به تولید ایرانی و بومی، میهن اسلامی بالنده و سربلند باشد.

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان گلستان، ضمن گرامیداشت یاد، نام و خاطره امام خمینی(ره) و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی که برای پیروزی این انقلاب خون پاک خویش را نثار کردند، سالروز این رویداد مهم را به آحاد مردم ولایی و مومن استان گلستان تبریک و تهنیت عرض می نماید.

 انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار