رونمایی از تمثال شهید سیدابراهیم با تقریظ مقام معظم رهبری در یزد

در حاشیه دومین کنگره ملی شهدای استان یزد، تمثال شهید مصطفی صدرزاده (سیدابراهیم) با تقریظ مقام معظم رهبری توسط فرمانده کل سپاه پاسداران و مسئولان ارشد دارالعباده رونمایی شد.
کد خبر: ۴۴۹۳۹۲
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۱ - 30March 2021

رونمایی از تمثال شهید سیدابراهیم با تغریظ مقام معظم رهبری در یزدبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، در حاشیه اجلاسیه دومین کنگره چهار هزار شهید دارالعباده تابلو نقاشی تمثال شهید مدافع حرم شهید مصطفی صدرزاده با نام ملقب (سید ابراهیم) بود که متبرک به تقریظ مقام معظم رهبری، با حضور سردار سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، خانواده معظم شهدا و جمعی از مسئولان استانی و کشوری، رونمایی شد.

این شهید والامقام مدافع حرم از چنان جایگاه معنوی برخوردار بود که شهید سلیمانی در ارتباط با این شهید فرمودند من عاشق شهید (سیدابراهیم) بودم.

تمثال شهید سید مصطفی صدرزاده که با نام مستعار (سید ابراهیم) شناخته می‌شد در مراسمی به محضر رهبر معظم انقلاب ارائه و ایشان در تقریظ بر آن چنین نگاشتند: «سلام و رحمت خداوند بر شهید عزیزم، علو درجات الهی نصیب آن روح مطهر باد، شادی روحش صلوات».

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار