مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی:

بسیجیان جهادگر با اقدامات خود جلوه‌هایی از کارآمدی بسیج را رقم زدند

محترمی گفت: خوشبختانه در نوروز سالجاری استقبال جوانان از اردو‌های جهادی در سطح استان مرکزی بسیار چشمگیر بود و بسیجیان جهادگر توانستند با حضور خود در صحنه‌های مختلف جلوه‌هایی از کارآمدی بسیج و تفکر نجات بخش جهادی را رقم بزنند.
کد خبر: ۴۴۹۴۰۲
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۲ - 30March 2021

بسیجیان جهادگر با اقدامات خود جلوه هایی از کارآمدی بسیج را رقم زدند

به گزارش دفاع‌پرس از استان مرکزی، «امید محترمی» مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی امروز در بازدید نماینده ولی فقیه در استان مرکزی از اردوهای جهادی نوروزی در سطح شهر اراک و در جمع جهادگران بسیج سازندگی گفت: خوشبختانه در نوروز سالجاری استقبال جوانان از اردوهای جهادی در سطح استان مرکزی بسیار چشمگیر بود و بسیجیان جهادگر توانستند با حضور خود در صحنه های مختلف جلوه هایی از کارآمدی بسیج و تفکر نجات بخش جهادی را رقم بزنند.

محترمی بیان کرد: جهادگران بسیجی سهم به سزایی در امید آفرینی در جامعه دارند و با حضور خود در مناطق محروم و کم برخوردار موجب دلگرمی مردم می شوند.

وی ادامه داد: نوروز سال ۱۴۰۰ جهادگران بسیج سازندگی در ابعاد مختلفی خدمت رسانی خود به ولی نعمتان را انجام می دهند که فعالیت های سازندگی و عمرانی، مقابله با بیماری کرونا، ایفای نقش در طرح جهادی و سلامت شهید حاج قاسم سلیمانی، کشاورزی و دام و طیور و محرومیت زدایی در همه ابعاد از جمله فعالیت های جهادگران بسیجی است.

مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی بیان کرد: بیش از ۸۰ گروه جهادی بسیج سازندگی در ایام نوروز سال ۱۴۰۰ که عمدتا از دانشجویان و طلبه های بسیجی هستند در سراسر استان برای ساخت ۲۵ منزل محرومین خدمت رسانی می کنند.

وی اضافه کرد: ۲ گروه جهادی در منطقه سی سخت و ۲ گروه جهادی در منطقه زابل سیستان و بلوچستان در ابعاد مختلف به ولی نعمتان انقلاب خدمات ارائه می دهند.

محترمی بیان کرد: همچنین بیش از ۷۰۰ گروه جهادی در سطح استان در قالب قرارگاه کمک مومنانه و طرح جهادی و سلامت شهید سلیمانی خدمت رسانی می کنند که تاکنون بیش از ۱۳۱ میلیارد تومان خدمات در قالب کمک های مومنانه ارائه شده است.

مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی بیان کرد: یکی از عرصه های دیگری که جهادگران بسیج سازندگی مشغول خدمت رسانی هستند بهداشت دام و طیور است که در سراسر استان بیش از ۱۲ گروه جهادی متخصص در این قالب خدمت رسانی می کنند.

وی خاطرنشان کرد: پیش بینی می شود تا پایان نوروز سال ۱۴۰۰ بیش از ۱۲۰۰ جهادگر با ارائه بیش از ۱۰ هزار نفر روز خدمت در مناطق محروم فعالیت داشته باشند و این یک افتخار بزرگ در کارنامه جهادگران بسیج سازندگی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها