فرمانده سپاه کربلا با گروه‌های جهادی بسیجیان در بابل دیدار کرد + تصاویر

فرمانده سپاه کربلای مازندران با گروه‌های جهادی قرارگاه شهید شجاعیان بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی و دانشگاه آزاد بابل و گروه جهادی میثاق این شهرستان حاضر در مناطق کم‌برخوردار شهر گلوگاه بندپی شرقی بابل دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۴۴۹۴۲۷
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۹ - 30March 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلای مازندران عصر امروز با گروه‌های جهادی قرارگاه شهید شجاعیان بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی و دانشگاه آزاد بابل و گروه جهادی میثاق این شهرستان متشکل از بسیجیان و دانشجویان جهادی رشته‌های پزشکی حاضر در مناطق کم‌برخوردار شهر گلوگاه بندپی شرقی بابل که در حال ارائه خدمات پزشکی در قالب طرح شهید سلیمانی (غربالگری کرونایی) و فعالیت‍‌های عمرانی در این مناطق هستند دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی ضمن تقدیر از خدمات مومنانه و خالصانه این دانشجویان در گفت‌و‌گوی صمیمانه با بسیجیان و اهالی منطقه در جریان مشکلات موجود این روستاها قرار گرفت و دستورات لازم جهت تسهیل گری‌ها و پیگیری‌های مربوطه را صادر کرد.

سردار مسلمی در حاشیه این دیدار در جمع خبرنگاران وجود جوانان را از الطاف خداوندی دانست که برای سربلندی و عرت کشور بی‌منت و بی‌مزد و اجر در مناطق مختلف استان مازندران برای رفع محرومیت حضور پیدا می‌کنند.

وی حضور جوانان را در این مناطق مصداق بیانات مقام معظم رهبری در خصوص جوانان دانست و گفت: ما باید به جوانان ایمان داشته باشیم تا بتوانیم برای رسیدن به یک کشور پیشرفته و توسعه یافته مقدمات ظهور امام زمان را فراهم کنیم.

فرمانده سپاه کربلای مازندران عنوان کرد: جوانان در قالب طرح شهید سلیمانی برای اقدامات بهداشتی، عمرانی و مشکلات راه روستایی و آبرسانی در این مناطق حضور پیدا کردند و امیدواریم با مطالبه‌ای که از مسئولین خواهند داشت بخشی از مشکلات مردم منطقه برطرف شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار