سردار پاکپور:

سپاه همچون سپری در برابر بدخواهان و متجاوزان محکم ایستاده است

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه همچون سپری در برابر بدخواهان و متجاوزان محکم و قوی ایستاده است.
کد خبر: ۴۴۹۵۴۸
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۳ - 01April 2021

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار محمد پاکپور در دیدار با نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز، اظهار داشت: نیروی زمینی سپاه همیشه برای صیانت از مرز‌های کشورمان آمادگی لازم را دارد.

وی تاکید کرد: سپاه همچون سپری در برابر بدخواهان و متجاوزان محکم و قوی ایستاده است.

در این دیدار، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم هم، امنیت پایدار مرز‌های کشور را مرهون رشادت نیرو‌های نظامی خواند و گفت: این امنیت پایدار در برابر تجاوز بیگانگان بازدارنده است.

سردار محمد پاکپور، فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به همراه سردار عابدین خرم، فرمانده سپاه عاشورا با خانواده شهیدخلیل رونده و شهید محرم شعبانپور دیدار و گفتگو کرد.

سردار پاکپور در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافعین حرم، گفت: امیدواریم بتوانیم ادامه دهنده راه و مرام شهدا باشیم چرا که شهدا جان عزیزشان را برای امنیت و اقتدار کشورمان در طبق اخلاص گذاشتند و اجازه ندادند وجبی از خاک میهن اسلامی ما به دست دشمن بیفتد.

وی همچنین، دیدار با خانواده معظم شهدا را بسیار ارزشمند برشمرد و گفت: خانواده‌های گرانقدر شهدا چشم چراغ مردم هستند و باید همیشه قدر دان زحمات ایشان و فرزندانشان باشیم.

سرگرد پاسدار شهید خلیل رونده، در پنجم آبانماه سال ۹۹ در دفاع از مناطق مرزی شمال استان آذربایجان شرقی به درجه رفیع شهادت نائل آمد و شهید محرم شهبازیان فرمانده گروهان تخریب تیپ امام زمان (عج) هم در حین انجام تحقیقات بر روی مین‌های بجا مانده از گروهک تروریستی پژاک در دوم آبان سال ۱۳۹۰ به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار