شهید سید «احمد مظلوم»:

امام خمینی؛ همچون کوهی استوار در برابر منافقان و طاغوتیان می‌ایستد و می‌غرد

شهید سید «احمد مظلوم» در بخشی از وصیت‌نامه خود آورده است: نایب الامام روح الله خمينی پيكارگر هم رزم هابيليان فريادگر دوران قابيليان كسی كه به فراخنای جهان سعه صدر دارد همچون كوهی استوار در برابر منافقان، خائنان و طاغوتيان می‌ايستد و فرياد می‌زند و می‌غرد.
کد خبر: ۴۴۹۶۵۰
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۵ - 03April 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، شهید سید «احمد مظلوم» یکم فروردین ۱۳۲۷ در شهرستان میبد یزد به دنیا آمد و تا پایان سوم متوسطه تحصیل کرد. سال ۱۳۵۹ ازدواج کرد و صاحب دو پسر و سه دختر شد. با آغاز جنگ تحمیلی به عنوان پاسدار و راننده راهی جبهه‌های حق علیه باطل شد.

سرانجام ۲۲ فروردین ۱۳۶۲ در منطقه شرهانی بر اثر اصابت ترکش به سر و پا به شهادت رسید. پیکرش در گلزار شهدای خواجه ربیع شهرستان مشهد به خاک سپرده شد.

امام خمینی؛ همچون کوهی استوار در برابر منافقان و طاغوتیان می‌ایستد و می‌غرد

در ادامه وصیت‌نامه این شهید بزرگوار را از نظر می‌گذرانیم:

بسم الله الرحمن الرحیم

«یا ایها الذین آمنوا اتقوالله و ابتغوا الیه الوسیله و جاهدوا فی سبیله لعلکم تفلحون» آیه ۳۴ سوره مائده

«بندگان خدا‌ای اهل ایمان از خدا بترسید و بوسیله ایمان پیروی اولیاء بخدا توسل جوئید و در راه او جهاد کنید باشد رستگار شوید»

قال علی بن الموسی الرضا (ع): لا اله الله حصنی فمن دخل حصنی امن من عذابی بشروط‌ها و انا من شروطها.

ابتدا به یاد نایب امام زمان (ع) سخنی می‌گویم و از او التماس دعا دارم. نایب امام زمان روح الله خمینی که در تبلیغ و ارشاد وارث نوحی،‌ ای امید مستضعفان، ‌ای که در شکستن بت‌های زمانت وارث ابراهیم خلیلی، ‌ای مظهر وقار،‌ ای که در اعجاز قلم و کلام وارث موسی کلیمی،‌ ای آیت‌الله خمینی عزیز، ‌ای که در دیدارت شفا هست همچون وارث عیسی روح الله، ‌ای روح خدا، ‌ای که در رسالت و پیام وارث محمد رسول اللهی، ‌ای محور عدالت،‌ ای که در عدل و قاطعیت وارث علی مرتضی هستی،‌ ای کوه صبر و استقامت، ‌ای که در شهامت و شهادت طلبی وارث سیدالشهدا حسینی،‌ ای فرزند پاک فاطمه زهرا با توام ما امت مسلمان و مستضعفین جهان خوب می‌دانیم و آگاهیم که در این عصر شما روح خدا عصاره همه ائمه الهی زمان‌ها بوده و راهگشای انقلاب جهانی مهدی بقیه الله (عج) هستی.

اما بعد اشهد ان لا اله الله وحده لاشریک له و اشهد ان محمد عبده و رسوله و اشهد ان علیا امیرالمومنین وصی بلافاصل رسول الله و ان الحسن و الحسین علیهم السلام و تسعه من ذریه الحسین امامان بر حق می‌باشند و امام زمان (ع) زنده بیاری خدا قیام خواهد کرد و زمین را پر از عدل خواهد کرد.

حمد خدای را عزوجل که پیامبران و امامان را با کتاب و میزان برای هدایت گمراهان و آنان که در بند طاغوت‌های زمان خویشند فرستاد و آیات روح افزایش را، چون دم مسیحایی بر کالبد انسان‌های از خود باخته و بیگانه از خویشتن دمید تا بار دیگر جان گیرند و در پهنه هستی به تکاپو افتند و با هرچه نابرابری‌هاست در آویزند و جهاد کنند و این پیکار از زمان هابیل و قابیل تا به امروز ادامه دارد تا حال که نایب الامام روح الله خمینی پیکارگر هم رزم هابیلیان فریادگر دوران قابیلیان کسی که به فراخنای جهان سعه صدر دارد همچون کوهی استوار در برابر منافقان، خائنان و طاغوتیان می‌ایستد و فریاد می‌زند و می‌غرد.

ایمان و تقوی انقلابی و مذهبی و سیاستش برای همگان مکتوم است. کیست بهتر از خدا که به خلوص و نیتش آگاه باشد. الله هست که در خلوت شب‌های تار به راز و نیازش گوش فرا می‌دهد خدایکه می‌گوید من به بندگانم از رگ گردن نزدیکترم و می‌فرماید مرا بخوانید تا اجابت کنم شما را و اوست فریادرس فریادرسان.

تو‌ای مسلمان هم سنگر پیامبران و امامان الهی فریادگر زمان تو برعلیه هرچه نابرابری‌هاست خروشیدی و با طاغوتیان و زراندوزان و نابخردان ستیزه آغاز کرده او را یاری کنید اگر تسلیم فرمان خدایی اگر ایمان به انقلاب راستین اسلامی پیامبرگونه‌اش آوردی تا می‌توانی در هر راهی و به طریقی که ایشان صلاح دانسته و رهبریش به عهده گرفته بکوش تا سعادت دنیا و آخرت به دست آری و السلام و علیکم.

بنده خدا سید احمد مظلوم

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار