جهانگیری در دیدار تولیت آستان قدس رضوی:

مقاومت مردم سیاست فشار حداکثری آمریکا را شکست داد

معاون اول رئیس‌جمهور با حجت‌الاسلام احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۴۴۹۷۲۹
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۹ - 03April 2021

دولت تلاش کرد کمبود کالا در کشور احساس نشودبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور امروز پس از زیارت مرقد مطهر حضرت علی بن موسی الرضا (ع) با حجت الاسلام احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی دیدار و گفتگو کرد.

جهانگیری در این دیدار با اشاره به جنگ اقتصادی آمریکا علیه ملت ایران، تاکید کرد: تلاش‌های شبانه روزی دولت و مقاومت و بردباری بزرگوارانه مردم باعث شد که سیاست فشار حداکثری آمریکا به شکست بیانجامد.

وی با تاکید بر اینکه برنامه و هدف اصلی دشمنان ملت ایران فروپاشی اقتصاد کشور، نظام جمهوری اسلامی ایران و حتی ایران بود، تصریح کرد: دولت در این جنگ اقتصادی تمام تلاش خود را به کار بست تا کالاهای اساسی در کشور به وفور تامین شود و کمبود کالاها در کشور احساس نشود.

معاون اول رییس جمهور با اشاره به تلاش‌ها و اقدامات دولت در مبارزه با شیوع بیماری کرونا در کشور و نقش مهم مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید برای کمک به کنترل بیماری کرونا و بسته شدن اماکن مذهبی و مساجد و حرم های مطهر در کشور، افزود: بدون کمک و راهنمایی‌های رهبر معظم انقلاب و مراجع تقلید، مبارزه با ویروس کرونا امکان پذیر نبود.

جهانگیری با بیان اینکه حجت الاسلام مروی از شخصیت‌های برجسته، خوش فکر و هوشمند هستند از همکاری‌های رو به رشد آستان قدس رضوی با دولت قدردانی کرد.

حجت الاسلام مروی نیز در این دیدار با قدردانی و تجلیل از تلاش‌های دولت برای تامین کالاهای اساسی در کشور، افزود: باید از تلاش‌های دولت برای تامین کالاهای اساسی در کشور قدردانی کرد که موجب شد کالاهای ضروری مردم وجود داشته باشد و قحطی در کشور به وجود نیامد چون تجربه تاریخی نشان دهنده این است که در زمان جنگ جهانی دوم که ایران حتی به طور مستقیم درگیر این جنگ نبود اما در کشور قحطی به وجود آمد.

تولیت آستان قدس رضوی (ع) در عین حال تاکید کرد که نوسانات قیمت کالاها و تورم باعث بروز مشکلات زیادی برای مردم شده است که دولت باید برای حل این مشکل تمام توان خود را به کار بگیرد.

وی با تاکید بر نقش ممتاز مقام معظم رهبری و مراجع تقلید برای کنترل شیوع بیماری کرونا در کشور که حتی باعث شد که اماکن مذهبی از جمله حرم مطهر حضرت علی بن موسی الرضا (ع) نیز که در طول تاریخ سابقه نداشته است، تعطیل شد، به برخی از اقدامات آستان قدس رضوی در کنترل بیماری کرونا اشاره کرد.

حجت الاسلام مروی ادامه داد: جهانگیری را برادر دو شهید و مدیری فهیم، لایق و اجرایی است که در جهت حل مشکلات کشور تلاش‌های مفید و موثری در دولت انجام داده است.

وی ابراز امیدواری کرد که همکاری‌های آستان قدس رضوی و دولت در زمینه حل مشکلات کشور بیش از پیش افزایش یابد.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار