در نخستین جلسه قرارگاه جهش تولید بسیج در سال ۱۴۰۰ صورت گرفت؛

رونمایی از نشریه منهای نفت شماره ۱۴ توسط سردار سلیمانی

چهاردهمین شماره نشریه «منهای نفت» در نخستین جلسه قرارگاه جهش تولید بسیج با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین و رئیس سازمان بسیج سازندگی و روسای بسیج اقشار در سازمان بسیج مستضعفین رونمایی شد.
کد خبر: ۴۴۹۹۸۹
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۲ - 06April 2021

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، نخستین جلسه قرارگاه جهش تولید بسیج دیروز (دوشنبه) با حضور سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، سردار زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی و روسای بسیج اقشار در سازمان بسیج مستضعفین برگزار گردید.

سردار زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی در این جلسه اظهار داشت: با توجه به جنگ اقتصادی دشمن علیه آحاد مردم جمهوری اسلامی ایران و تلاش برای ایجاد وابستگی حداکثری از یک سو و از طرفی نقشه گنج نظام مقدس اسلامی ایران که همان ورود مردم به صحنه بود، بسیج بر طبق شعار‌های اقتصادی سال در تلاش برای خنثی سازی تلاش دشمن بوده است و از سال ۹۱ این اقدامات شروع شده است.

وی افزود: از مهمترین ارکان این اقدامات گفتمان سازی در حوزه اقتصاد مردمی و مقاومتی است که بسیج آن را با محوریت شعار «اقتصاد منهای نفت» آغاز کرده و در قالب مجله منهای نفت پرچم داری می‌کند.

رئیس بسیج سازندگی گفت: این فصلنامه در زمانی آغاز بکار نمود و سعی بر عینیت بخشی آن داشت که هر بشکه نفت ۱۰۰ دلار قیمت داشت و وابستگی اقتصادی بودجه در کشور هم به شدت به نفت بستگی داشت.

وی اشاره داشت: با معرفی مشاغل، عرصه‌ها و ستارگان اقتصاد مقاومتی به مرور زمان، منهای نفت که برگرفته از منویات امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) هم بوده است، شکل واقعی را به خود گرفت و در بین مسئولین، نخبگان و مردم به یک کلید واژه امیدآفرینی تبدیل شد.

زهرایی ابراز داشت: بیش از یک هزار مسئول کشوری و لشکری از این مجله تقدیر کرده و از این ایده الگو گرفته‌اند، و بیش از ۱۰۰ مستند داستانی تولید شده، و نزدیک به ۸۰۰ برنامه رادیویی به سوژه‌های آن پرداخته اند.

وی گفت: تاجایی این اقدامات پیش رفته است که بسیاری از مردم با خواندن این مجلات و پیدا کردن نقشه راه توانستن برای خود شغل ایجاد نمایند.

به گزارش دفاع‌پرس، چهاردهمین فصلنامه منهای نفت به معرفی ۲۳ شهر اقتصادی ایران در حوزه صنایع تبدیلی اختصاص یافته است.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار