رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خبر داد؛

استخدام 410 فرزند شهید و ایثارگر کردستانی

سعید اوحدی گفت: در استان کردستان ۴۱۰ فرزند شهید و جانباز بالای۷۰درصد استخدام خواهند شد.
کد خبر: ۴۵۰۰۴۷
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۳ - 06April 2021

به گزارش دفاع‎پرس از کردستان، «سعید اوحدی» در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان کردستان در سنندج اظهار کرد: با هدف حل مشکل مسکن جامعه ایثارگری سفرهای استانی را انجام می‌دهیم.

وی افزود: ۷۵ هزار مورد زمین در کشور برای ساخت واحدهای مسکن آماده شده که کار ساخت در ۲۰ هزار زمین انجام شده است و ۵۰ هزار مورد هنوز ساخت انجام نشده است.

اوحدی بیان کرد: یکی دیگر از اهداف سفرها استخدام و اشتغال‌زایی برای جامعه ایثارگری در استان‌ها است. در استان کردستان تمامی فرزندان شاهد را استخدام دولت خواهیم کرد که پنج‌شنبه هفته جاری سازمان سنجش دفترچه آزمون استخدامی منتشر خواهد شد.  دلیل برگزاری آزمون رقابت بین فرزندان شهید است زیرا همه فرزندان شهید استخدام خواهند شد و هیچکس در آزمون رد نخواهد شد.

وی ادامه داد: در استان کردستان ۴۱۰ فرزند شهید و جانباز بالای۷۰درصد استخدام خواهند شد.  مقرر شد دو سال قبل از پایان برنامه ششم استخدام خانواده شهدا و جانبازان انجام شود.

وی افزود: ۵۹۰ هزار خانواده شهدا و یک میلیون و ۷۲۰هزار نفری جامعه ایثارگری را زیرپوشش بیمه تکمیلی دی قرار داده‌ایم.  بیمه دی نیز حداکثر تا ۴۸ ساعت هزینه‌های درمانی خانواده شهدا و ایثارگران در مراجعه به مراکز درمانی را به جامعه هدف ایثارگری پرداخت خواهد کرد.

وی افزود: بودجه سال ۱۴۰۰ با پشتیبانی مجلس و دولت بسیار خوب بسته شده است. در حوزه‌های اقتصادی باید تعامل بیشتری صورت بگیرد و در همین بحث تامین مرغ نیز سازمان کوثر ما نیز بسیج شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار