کارگردان برنامه تلویزیونی «از آسمان» به دفاع‌پرس خبر داد؛

نوبت «از آسمان» به شهید «حسین مالکی‌نژاد» رسید

امیر خورشیدی‌فر به موضوع برنامه این هفته «از آسمان» اشاره کرد و گفت: مستند از آسمان این هفته به شهید حسین مالکی‌نژاد پسر باصفا و خوش اخلاق لشکر ۱۷ علی بن ابی‌طالب علیه السلام می‌پردازد که به‌جای کوچه و پس کوچه‌های قم، در مناطق عملیاتی قد کشید.
کد خبر: ۴۵۰۱۰۵
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۲:۰۴ - 07April 2021

«امیر خورشیدی‌فر» تهیه کننده و کارگردان برنامه تلویزیونی «از آسمان» در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، با اشاره به موضوع این هفته برنامه، اظهار داشت: «از آسمان» این هفته درباره شهید حسین مالکی‌نژاد سخن خواهد گفت؛ این برنامه جمعه بیستم فروردین ۱۴۰۰ حوالی ساعت ۱۷ از شبکه دو پخش خواهد شد.

وی درخصوص شخصیت شهید مالکی‌نژاد عنوان کرد: حسین مالکی‌نژاد  پسر باصفا و خوش اخلاق لشکر ۱۷ علی بن ابی‌طالب علیه‌السلام است که به‌جای کوچه و پس کوچه‌های قم، در مناطق عملیاتی قد کشیده است. حسین مالکی‌نژاد مدام برگه اعزام می‌گرفت و مادرش تسبیح می‌انداخت برای سالم برگشتنش.

نوبت از آسمان برای شهید «حسین مالکی‌نژاد» رسید

کارگردان برنامه تلویزیونی «از آسمان» به ذکر روایتی از این شهید پرداخت و تصریح کرد: شهید مالکی‌نژاد دفعه آخر به مادرش گفت «اجازه بده برم دوازده روز دیگه میام» ... بدقولی هم نکرد، روز دوازدهم شکلات پیچ آمد پیش مادرش.

خورشیدی‌فر ادامه داد: در مستندی که در از آسمان به شهید مالکی نژاد پرداخته‌ایم تلاش شده تا مخاطب داستان جبهه رفتن‌های حسین از تبلیغات تا عملیات و شهادت و روایت‌گری مادر برای پسرش نمایش دهد.

نوبت از آسمان برای شهید «حسین مالکی‌نژاد» رسید

«از آسمان» قدیمی‌ترین برنامه حوزه جهاد و شهادت رسانه ملی و تهیه شده گروه معارف شبکه دو است که بیست و یکمین سال تولیدش را به تهیه کنندگی امیرخورشیدی فرد پشت سر می‌گذارد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار