معاون هماهنگ کننده سپاه روح‌الله استان مرکزی خبر داد؛

تشکیل ۳۵۰۰ تیم تخصصی در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی

گودرزی از تشکیل ۳۵۰۰ تیم تخصصی در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی خبر داد.
کد خبر: ۴۵۰۱۱۸
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۴ - 06April 2021

۳۵۰۰ تیم تخصصی در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی تشکیل شد

به گزارش دفاع‌پرس از استان مرکزی، سرهنگ پاسدار «محمد گودرزی» معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی امروز در حاشیه نشست قرارگاه بهداشتی و درمانی امام رضا (ع)، اظهار داشت: خوشبختانه از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون اقدامات بسیار خوبی همچون ایجاد ساختار و سازماندهی در حوزه آموزش عمومی در حوزه بهداشت و درمان در قالب طرح شهید سلیمانی انجام شده که با توجه به شیوع موج جدید بیماری باید دوباره فعال شوند.

گودرزی اظهار کرد: متاسفانه به دلیل رها شدگی جمعیت و عدم مدیریت سفر در ایام نوروز شاهد موج جدید بیماری کرونا در سطح جامعه هستیم و امروز با توجه به ساکن شدن جمعیت می طلبد با همکاری ها و مشارکت همه جانبه طرح شهید سلیمانی با دقت اجرا شود.

وی ادامه داد: بسیجیان همواره در طول این سال ها نشان داده اند آماده نبرد در میدان های سخت هستند و امروز آمادگی لازم برای نقش آفرینی در کنترل موج جدید دارند که نیاز است با هم افزایی ها و مشارکت ها طرح دوباره فعال شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله گفت: اجرای موفق طرح شهید سلیمانی در کنترل موج قبلی کرونا نشان داد بسیج در هر میدانی ورود پیدا کند مشگل گشا خواهد بود و امروز در مقابله با موج جدید طرح شهید سلیمانی باید به شکل محله ای و منطقه ای با قوت اجرا شود.

گودرزی گفت: از ابتدای شروع طرح شهید سلیمانی بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ تیم تخصصی تشکیل شده که ۲ هزار و ۲۰۰ تیم رصد کار رصد و شناسایی، ۱۳۴ تیم مراقبتی، ۶۲۵ تیم حمایتی، ۵۰۴ تیم نظارتی و ۳۷ تیم رهگیری تست را دنبال می کنند که بیش از ۱۰۸ هزار و ۲۰۰ نفر به عنوان سفیر سلامت در خانواده ها سازماندهی شده اند.

وی افزود: ۴۹۹ پایگاه سلامت فعال که متشکل از بسیجیان و کادر بهداشت و درمان هستند در طرح شهید سلیمانی به مردم خدمات می دهند و همچنین بیش از ۱۶۸ پزشک، ۲۱۹ پرستار، ۶۰۴ بهروز و بیش از ۵ هزار و ۶۰۰ بسیجی در اجرای دقیق طرح فعالیت مستمر دارند.

گودرزی اظهار کرد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا افراد سالمند، بیماران زمینه ای ، مادران باردار یکی از دغدغه های مهم جامعه بوده که طرح شهید سلیمانی برای آنها برنامه ریزی دقیق و جامعی داشته و خوشبختانه بیش از ۱۲۶ هزار سالمند و ۱۵۱ هزار بیمار زمینه ای و مادران باردار در تحت پوشش ویژه طرح شهید سلیمانی هستند.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه طرح شهید سلیمانی هم در تهیه و هم در اجرا بسیار موفق عمل کرده و امروز با توجه به موج گسترده جدید اقشار بیست و چهارگانه بسیج را پای کار آوردیم که بتوانیم خدمات تخصصی و مستمر را در قالب قشری و منطقه ای به مردم عزیز ارائه دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها