تهیه کننده برنامه «بدون توقف» در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح کرد؛

مهم‌ترین اتفاق «بدون توقف» در سال جدید صراحت لحن است

رضا غلامحسین‌نژاد مهم‌ترین اتفاق «بدون توقف» در سال جدید را صراحت لحن این برنامه دانست و گفت: مردم حتماً برنامه «بدون توقف» را دنبال کنند چراکه با یک مدل جدید و صراحت جدی موضوعات دنبال می‌شود.
کد خبر: ۴۵۰۲۷۰
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۲:۲۵ - 08April 2021

مهم‌ترین اتفاق «بدون توقف» در سال جدید صراحت لحن است«رضا غلامحسین‌نژاد» تهیه کننده برنامه «بدون توقف» در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، با بیان‌اینکه این برنامه بعد از دو سال توانسته در حوزه کرسی‌های آزاداندیشی، ترویج گفتگو صریح، مطالبه‌گری بین دانشجویان، جوانان و مسوولین دستاورد‌هایی داشته باشد، اظهار داشت: معتقدیم «بدون توقف» در حوزه‌های مطالبه‌گیر موفق و احیا کننده بوده است چراکه در گوشه‌کنار کشور شاهد حرکت‌هایی از این جنس هستیم.

وی خاطرنشان کرد: «بدون توقف» سال گذشته پربیننده‌ترین برنامه گفت‌وگومحور تلویزیون شناخته شد و این موضع نشان‌دهنده اقبال مخاطب است؛ ضمن‌اینکه شاهدیم آستانه تحمل مسوولین برای شنیدن حرف مردم بیشتر شده است. البته این موضوع در لایه‌های پایینی بیشتر از مسوولین رده‌بالا رخ داده است.

تهیه کننده برنامه «بدون توقف» درخصوص رویکرد این برنامه در سال ۱۴۰۰ و موضوع انتخابات گفت: سال ۱۴۰۰ سال مهم و پراهمیتی است و این اهمیت بخاطر انتخابات مهم ریاست جمهوری است که از این جهت اهمیت پیدا می‌کند. اینکه بدون توقف در سال‌جاری انتخاباتی شروع کرده صحیح نیست چراکه این برنامه رسالت و مسیر خود را پی‌گرفته است؛ رسالتی که پاسخ داده به شبهات اساسی و روز جامعه و جوانان بوده است.

غلامحسین‌نژاد به موضوع این روز‌های «بدون توقف» اشاره کرد و افزود: شاید موضوع سری جدید «بدون توقف» رنگ و بوی انتخاباتی داشته باشد، اما هدف ما از این برنامه واکاری وضعیت اقتصاد کشور طی ۴۰ سال گذشته است؛ لذا این بحث صرفاً انتخاباتی نیست. بحث‌هایی همچنون وضعیت اقتصادی کشور پیش‌نیاز‌هایی دارد که مردم برای انتخاب فرد اصلح نیازمند آن هستند و از این جهت نمی‌توان گفت این برنامه انتخاباتی است چراکه به شبهات مورد نیاز مردم برای انتخاب اصلح پرداخته است و صرفاً یک گفت‌وگوی انتخاباتی نیست.

وی با تاکید براینکه «بدون توقف» وارد بازی‌های جناحی نخواهد شد، ادامه داد: هرچه نزدیک به انتخابات می‌شویم جنس شبهات جوانان تغییر خواهد کرد و قطعاً لازم است به موضوعات جدید پرداخت و «بدون توقف» در این مسیر برای رفع شبهات حرکت خواهد کرد.

تهیه کننده برنامه «بدون توقف» عنوان کرد: اصلی‌ترین مسئله امروز مردم معیشتی و اقتصادی است و موضوعی که هم‌اکنون «بدون توقف» به آن می‌پردازد، دقیقاً همین بحث اقتصاد است. ضرورت این برنامه از این جهت است که اگر مردم علت مشکلات را بدانند، در رفع آن بهتر عمل خواهند کرد. درباره مسائل اقتصادی طی ۴۰ سال گذشته همواره یک نسخه و رویکرد برای کشور وجود داشته و ما نیز پیگیر همین موضوع هستیم و معتقدیم مردم باید درجریان این مسائل باشند. با اینکه دولت‌های مختلف عوض شده‌اند، اما سیاست اقتصادی کشور که مبتنی بر سیاست‌های لیبرال و خلاف سیاست اقتصاد مقاومتی و اسلامی بوده حاکم بوده است.

غلامحسین‌نژاد تاکید کرد: آن‌چیزی که «بدون توقف» به مردم نوید می‌دهد این است که می‌توانند با یک انتخاب خوب قطعاً امیدی وجود خواهد داشت که اقتصاد و معیشت مردم بهبودی داشته باشد. در روز‌های آینده بدون توقف قطعا در این مسیر حرکت خواهد کرد و شبهات این زمینه‌ها را پاسخ خواهد داد.

وی درخصوص صراحت لحن برنامه «بدون توقف» در سری جدید گفت: صراحت لحن برنامه «بدون توقف» هیچ‌گاه در کشور در قالب یک برنامه تلویزیونی سابقه نداشته است؛ این صراحت تا انتهای انتخابات ادامه خواهد داشت. هرقدر بتوانیم با مردم صریح و شفاف‌تر صحبت کنیم، بازخورد‌های بهتری خواهیم گرفت. مردم حتماً این برنامه را دنبال کنند چراکه با یک مدل جدید و صراحت جدی موضوعات دنبال می‌شود. مهم‌ترین اتفاق «بدون توقف» در سال جدید صراحت گفت‌وگوهاست که در تاریج کشور بی‌سابقه است.

تهیه کننده برنامه «بدون توقف» خاطرنشان کرد: برنامه‌های صریح همواره مورد هجمه و فشار‌های سیاسی قرار خواهند گرفت که این برنامه نیز مورد چنین فشاری قرار گرفته است، اما مسوولین مجبور شده‌اند گنجایش و ظرفیتشان را افزایش دهند؛ هرچند اگر توان فشار وارد کردن داشته باشند، اقدام خواهند کرد.

انتهای پیام/ ۱۲۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار