بازنشر/ معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح کرد؛

تحقق ۱۱۰ درصدی اهداف کمیته امداد در حوزه اشتغال‌زایی

عبدالملکی از تحقق ۱۱۰ درصدی اهداف کمیته امداد در حوزه اشتغال‌زایی خبر داد و گفت: در سال گذشته برای ۲۱۸ هزار نفر از خانواده‌های نیازمند مورد حمایت کمیته امداد، اشتغال ایجاد کردیم
کد خبر: ۴۵۰۳۹۹
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۳ - 09April 2021

تحقق ۱۱۰ درصدی اهداف کمیته امداد در حوزه اشتغال‌زایی«حجت‌الله عبدالملکی» معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با بیان اینکه برنامه‌ریزی ما در سال ۱۳۹۹ ایجاد اشتغال برای ۲۰۰ هزار نفر بود، اظهار داشت: خوشبختانه با تلاش‌های صورت گرفته در سال گذشته برای ۲۱۸ هزار نفر از خانواده‌های نیازمند مورد حمایت کمیته امداد، اشتغال ایجاد کردیم.

وی با اشاره به تحقق ۱۱۰ درصد اهداف کمیته امداد در حوزه اشتغال مستقیم برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد گفت: درآمد خالص طرح‌های اشتغال تحت نظارت مددجویان در سال ۱۳۹۹، ۱۷ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان است که نسبت به سال ۱۳۹۸ با رشد ۸۲ درصدی مواجه شده است.

عبدالملکی افزود: درآمد طرح‌های اشتغال مددجویان دو برابر مجموع کل مستمری است که به همه خانواده‌های تحت حمایت امداد در سال ۱۳۹۹ پرداخت شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد خاطرنشان کرد: برنامه کمیته امداد برای سال ۱۴۰۰ ایجاد ۳۰۰ هزار فرصت شغلی برای مددجویان است که با ایجاد این مقدار شغل، مددجویان کمیته امداد نقش بسزایی در رونق و تولید ملی ایفا می‌کنند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار