رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا:

لزوم تداوم اجرای طرح تحول کلانتری‌ها/ هیچ جریان برهم زننده‌ای نمی‌تواند امنیت را خدشه‌دار کند

حجت‌الاسلام ادیانی با بیان اینکه شاهد تلاش سبزپوشان ناجا برای برقراری نظم و امنیت در کشور هستیم، گفت: امروز باید بگویم با تجربه‌ای که ناجا در این امر دارد هیچ جریان برهم زننده‌ای نمی‌تواند امنیت را خدشه دار کند.
کد خبر: ۴۵۰۵۴۹
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۱ - 10April 2021

لزوم تداوم اجرای طرح تحول کلانتری‌ها/ هیچ جریان برهم زننده‌ای نمی‌تواند امنیت را خدشه‌دار کندبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، حجت‎الاسلام «سیدعلیرضا ادیانی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در بیست و پنجمین همایش سراسری فرماندهان، معاونان، روسا و مدیران ناجا با اشاره به بیانات حضرت امام علی (ع) در نهج البلاغه به تشریح و تبیین «تقوا» و «تقواگزینی» پرداخت و اظهار داشت: مراقبت دائمی از خود و کاری که بر عهده ماست در معنای تقوا جلوه می‌کند، فعالیت‌های مهمی که بر عهده ماست بدون تقوا امکان پذیر نیست و بدون مراقبت دائمی از خودمان، کارهایمان به سرانجام نمی‌رسد.

وی ادامه داد: کاری که با تقوا همراه نباشد، نتایج و ثمرات مثبتی ندارد و تقوا باید جلوه فردی، خانوادگی، سازمانی و اجتماعی داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین ادیانی اضافه کرد: انسان متقی کسی است که بندگی خدا را بر همه چیز و همه کس ترجیح می‌دهد، اطاعت خداوند و بندگی حق بر تمام تمایلات فردی، خویشاوندی، روابط اجتماعی، سازمانی و ... ارجح است.

وی عمل به اهداف الهی را نیز جلوه‌ای از تقوا و بندگی خداوند دانست و گفت: برکت در امور در گرو عمل به احکام الهی است، همچنین انسان بایستی تلاش کند که هر جا که جبهه و اهداف الهی به حضور او نیاز دارد به دور از محافظ کاری و به شکل انقلابی این جبهه و اهداف را یاری کند؛ در واقع تلاش کردن برای تحقق اهداف الهی نیز مصداقی از تقوا می‌باشد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه جز به سربازی رهبر معظم انقلاب اسلامی نمی‌اندیشیم، گفت: خوشبختانه در درون ناجا شاهد یک هماهنگی و تعامل بین بخشی مثال زدنی هستیم.

وی افزود: تعامل نیروی انتظامی با مردم نیز بر مبنای الگوی رفتاری «عادلانه» و «برخورد حکیمانه» است و البته شاهدیم که تعامل پلیس با دستگاه‌های مختلف و مراکز معنویت از جمله مراجع عظام با تدبیر فرمانده ناجا به خوبی برقرار می‌باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین ادیانی در ادامه با اشاره به امنیت حاکم بر کشور پیرو تدابیر داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی، تلاش نیرو‌های مسلح و پشتیبانی ملت شریف ایران اسلامی از نظام و رهبری خاطرنشان کرد: شاهد تلاش سبزپوشان ناجا برای برقراری نظم و امنیت در کشور هستیم و امروز باید بگویم با تجربه‌ای که ناجا در این امر دارد هیچ جریان برهم زننده‌ای نمی‌تواند امنیت را برهم زند و خدشه دار کند.

وی ادامه داد: امروز فرمانده‌ای انقلابی و دلسوز سکاندار نیروی عظیم انتظامی است، که همه ظرفیت و توان را به کار گرفته تا نه تنها خدشه‌ای به امنیت وارد نشود بلکه روز به روز شاهد ارتقاء این مهم باشیم.

تداوم طرح تحول کلانتری‌ها

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در بخش پایانی سخنان خود با تاکید بر لزوم تداوم اجرای طرح تحول کلانتری‌ها و تعالی رفتار کارکنان یادآور شد: اصلاح و بهبود روش‌های علمی در سازمان و انطباق با موازین شرعی از اساسی‌ترین اقداماتی است که بایستی در دستور کار قرار بگیرد.

وی گفت: رضایت حضرت امام خامنه ای از روند حرکت نیروی انتظامی سرمایه‌ای ارزشمند است و همه باید به گونه‌ای تلاش کنیم تا بتوانیم این سرمایه را حفظ و صیانت کنیم تا بتوانیم هر چه زودتر ساخت پلیس در تراز انقلاب اسلامی را محقق کنیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار