سخنگوی وزارت بهداشت خبر داد؛

جان باختن ۱۹۳ بیمار مبتلا به کرونا/ بهبودی بیش از یک میلیون و ۷۰۲ هزار بیمار

لاری از شناسایی ۱۹ هزار و ۶۶۶ بیمار جدید کووید ۱۹ و جان باختن ۱۹۳ بیمار طی شبانه‌روز گذشته در کشور خبر داد.
کد خبر: ۴۵۰۵۶۳
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۸ - 10April 2021

جان باختن ۱۹۳ بیمار مبتلا به کرونا/ بهبودی بیش از یک میلیون و ۷۰۲ هزار بیماربه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، «سیما سادات لاری» سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز (شنبه) درباره آخرین آمار مبتلایان به کرونا در کشور، اظهار داشت: براساس معیار‌های قطعی تشخیصی، در شبانه‌روز گذشته ۱۹ هزار و ۶۶۶ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی و دو هزار و ۲۰۵ نفر از آن‌ها بستری شدند که به این ترتیب، مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به دو میلیون و ۴۹ هزار و ۷۸ نفر رسید.

وی درباره آمار جان‌باختگان نیز گفت: متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۹۳ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان‌باختگان این بیماری به ۶۴ هزار و ۲۳۲ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت ادامه داد: خوشبختانه تاکنون یک میلیون و ۷۰۲ هزار و ۶۲ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

لاری با بیان اینکه چهار هزار و ۳۲۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند، افزود: تاکنون ۱۳ میلیون و ۵۷۷ هزار و ۵۷ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

وی گفت: ۲۵۷ شهرستان در وضعیت قرمز و ۱۲۹ شهرستان در وضعیت نارنجی هستند و بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا مسافرت «از» و «به» شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی، ممنوع است؛ همچنین ۵۱ شهرستان در وضعیت زرد و ۱۱ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها