کلاس‌های مهارت زندگی و کودکان فرهنگسرای اندیشه آنلاین شد

فرهنگسرای اندیشه در فصل بهار بیش از ۱۰ کلاس آموزشی، هنری، مهارت زندگی و دوره ویژه کودکان را به صورت آنلاین برگزار می‌کند.
کد خبر: ۴۵۰۵۷۱
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۶ - 10April 2021

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، در روز‌هایی که به دلیل شیوع کرونا و وضعیت بحرانی انتقال بیماری، بسیاری از کلاس‌های آموزشی، دانشگاه‌ها و مدارس تعطیل هستند، کلاس‌های آموزشی فرهنگسرای اندیشه تعطیل نبوده و زیر نظر اساتید مجرب به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

فرهنگسرای اندیشه به منظور ایجاد فرصت آموزشی برای تمامی شهروندان و یادگیری آنلاین بدون محدودیت‌های زمانی و مکانی دوره‌های آموزشی فصل بهار خود را زیر نظر اساتید مجرب و توانمند برنامه‌ریزی کرده و اجرا می‌کند. در طراحی این کلاس‌ها به دو موضوع توجه ویژه‌ای شده است؛ پرکردن اوقات فراغت در روز‌هایی که به دلیل کرونا تعطیلات بیشتری برقرار است و دوم توجه به آموزش گروه‌های مختلف سنی.

از این روی، این کلاس‌ها برای همه گروه‌های سنی مختلف اعم از کودکان، نوجوانان، بزرگسالان و سالمندان برنامه‌ریزی شده و به صورت حضوری (تک نفره) یا غیرحضوری (آنلاین) برپا شده است.

توجه به هنر در مقولات مختلف آن نظیر موسیقی، نقاشی، صنایع دستی و ... یکی از برنامه‌های آموزشی ویژه فرهنگسرای اندیشه در بهار ۱۴۰۰ است. در کنار این، دوره‌های متنوعی برای آموزش مهارت‌های اجتماعی که از مهم‌ترین چالش‌های امروز جامعه است، در این تقویم آموزشی گنجانده شده است.

یکی از بخش‌های مهم کلاس‌های آموزشی فرهنگسرای اندیشه در بهار امسال، اختصاص بخشی جداگانه ویژه کودکان است که در آن تلاش شده تا مفاهیم درسی، کمک درسی و غیردرسی که باید به کودکان آموزش داده شود، طراحی و برنامه‌ریزی شود. در زیر مشروح این کلاس‌ها آورده شده است:

فرهنگسرای اندیشه در بهار ۱۴۰۰ کلاس‌های علوم قرآنی، زبان و کامپیوتر، موسیقی، هنر‌های تجسمی، هنر‌های خانگی، صنایع سنتی، هنر‌های نمایشی و ادبی، دوره ویژه کودکان و مهارت‌های اجتماعی را با حضور اساتید نام آشنای هر حوزه برگزار می‌کند.

آموزش علوم قرآنی یکی از این کلاس‌های آموزشی است که در سطوح مختلف ویژه عموم برگزار می‌شود. هم‌چنین کلاس‌های زبان و کامپیوتر دیگر دوره‌های آموزشی پرطرفدار است که از سطح مقدماتی تا عالی در اختیار علاقه‌مندان قرار دارد.

در این کلاس‌ها طراحی، نقاشی و عکاسی در مجموعه هنر‌های تجسمی برگزار می‌شود. علاوه بر این، در دوره‌ای که ویژه کودکان طراحی شده است، کلاس‌هایی نظیر نقاشی، سفال‌گری، خلاقیت، چرتکه، نمایش خلاق، بازیگری کودک، رباتیک و ... برگزار می‌شود. کلاس‌های مهارت اجتماعی نیز با محوریت مشاوره فردی و گروهی و کارگاه‌های روان‌شناسی برگزار می‌شود.

هنر‌های خانگی، کلاس‌های قالیبافی، قلاب‌بافی، خیاطی، آشپزی و ... را داراست و در مجموعه کلاس‌های هنر صناعی دستی، کلاس‌های معرق چوب، کاشی شکسته، نگارگری، خوشنویسی، دوخت‌های سنتی و ... برگزار می‌شود. در بخش هنر‌های نمایشی و ادبی کلاس‌های داستان‌نویسی، بازیگری، فن بیان، شاهنامه‌خوانی، حافظ‌خوانی و ... برگزار می‌شود.

براساس این گزارش، ثبت‌نام دوره‌های آموزشی فصل بهار فرهنگسرای اندیشه آغاز شده و علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۸۸۷۶۷۸۲۰ تماس بگیرند.

انتهای پیام/ ۱۲۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار