سرلشکر سلامی:

کارنامه مجاهدت سردار «کرمی‌راد» راهگشای نسل جوان است

فرمانده کل سپاه در پیامی به مناسبت عروج سردار محمد کرمی‌راد عنوان کرد: کارنامه مجاهدت و تلاش‌های خستگی‌ناپذیر سردار کرمی می‌تواند راهگشا و برای جبهه انقلاب و نسل جوان امروز میهن اسلامی مسئولیت‌آفرین باشد.
کد خبر: ۴۵۰۵۷۹
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۹ - 10April 2021

کارنامه مجاهدت سردار کرمی می‌تواند برای نسل جوان راهگشا باشدبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرلشکر پاسدار «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه به مناسبت عروج سردار سرافراز «محمد کرمی‌راد» از فرماندهان و یادگاران ارجمند دفاع مقدس پیام تسلیتی صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

عروج سردار سرافراز «سرتیپ دوم پاسدار محمد کرمی‌راد» از فرماندهان و یادگاران ارجمند دفاع مقدس و نماینده اسبق مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی موجب تألم خاطر گردید.

کارنامه مجاهدت و تلاش‌های خستگی‌ناپذیر این شهید گرانقدر پاسداری از انقلاب، نظام و ارزش‌های دینی انقلابی و ملی و عرصه‌های خدمتگزاری صادقانه و بی‌منت به مردم عزیز گنجینه ارزشمندی است که می‌تواند راهگشا و برای جبهه انقلاب و نسل جوان امروز میهن اسلامی مسئولیت‌آفرین باشد.

فقدان آن سردار عالی‌قدر را به خانواده مکرم، یادگاران و وابستگان گرامی و آحاد مردم شریف و قدرشناس استان غیور و شهیدپرور کرمانشاه تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم غفران و رحمت واسعه الهی و همنشینی با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و برای عموم داغ‌دیدگان و همرزمان وی صبر و شکیبایی طلب می‌کنم.

سرلشکر پاسدار حسین سلامی
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها