توسط ائتلاف سعودی انجام شد؛

بمباران استان «صعده» یمن/ ۲ غیرنظامی به شهادت رسیدند

به دنبال بمباران گسترده استان «صعده» یمن توسط جنگنده‌های متجاوز سعودی دو غیرنظامی یمنی شهید و چند تَن دیگر به شدت زخمی شدند.
کد خبر: ۴۵۰۶۳۰
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۴ - 11April 2021

بمباران استان «صعده» یمن/ ۲ غیرنظامی به شهادت رسیدندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از المسیره، سلسله جنایت‌های جنگنده‌های متجاوز سعودی علیه مردم بی دفاع و بی گناه یمن همچنان ادامه دارد. جنگنده‌های سعودی بار دیگر مناطقی از یمن را بمباران کردند.

بر اساس این گزارش، استان صعده یمن هدف سنگین‌ترین حملات هوایی توسط جنگنده‌های سعودی قرار گرفتند. در جریان حملات مذکور دو غیرنظامی یمنی شهید و شماری دیگر به شدت زخمی شدند.

روز گذشته هم جنگنده‌های سعودی مناطقی از استان مأرب را به شدت هدف قرار دادند. سعودی‌ها با بمباران مأرب تلاش کردند تا روند پیشروی‌های مقاومت در این استان را کُند سازند.

این درحالی است که پیشتر اتاق عملیات افسران ارتش یمن در تازه‌ترین گزارش خود از تحرکات متجاوزانه ائتلاف سعودی اعلام کرده بود: دشمن سعودی چندین بار استحکامات نظامی خود را در جبهه‌های «الجبلیه» و «حیس» تقویت کرده و پهپاد‌های نظامی را به منظور جاسوسی از مواضع نظامی کمیته‌های مردمی در مناطق مذکور به پرواز درآورده است.

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار