از ابتدای سال جاری میلادی تاکنون؛

صهیونیست‌ها ۱۳۰۰ فلسطینی را در اراضی اشغالی بازداشت کردند

نظامیان رژیم صهیونیستی از ابتدای سال جاری تاکنون هزار و ۳۰۰ شهروند فلسطینی را در نقاط مختلف اراضی اشغالی بازداشت کرده‌اند.
کد خبر: ۴۵۰۷۹۲
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۶ - 12April 2021

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از فلسطین الیوم، مرکز رسیدگی به امور اسرای فلسطینی با صدور بیانیه‌ای از تشدید اقدامات سرکوبگرانه صهیونیست‌ها علیه فلسطینیان طی سال جاری میلادی خبر داد.

در این بیانیه تاکید شده است که از ابتدای سال جاری میلادی تاکنون هزار و ۳۰۰ فلسطینی توسط نظامیان صهیونیست در نقاط مختلف اراضی اشغالی بازداشت شده اند.

مرکز رسیدگی به امور اسرای فلسطینی نیز عنوان کرده است: ۲۳۰ نفر از کسانی که توسط نظامیان صهیونیست بازداشت شدند، کودک بوده‌اند. اکثر بازداشت‌شدگان نیز ساکن شهر قدس اشغالی بوده‌اند.

پیش از این نیز، مرکز پژوهش‌های قدس اعلام کرده بود که از سال جاری میلادی (۲۰۲۱) تاکنون ۱۸ فلسطینی توسط نظامیان رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده‌اند. طبق اعلام مرکز مذکور، دو تَن از شهداء، از اسیران فلسطینی بوده‌اند.

مرکز پژوهش‌های قدس در ادامه گزارش خود آورد: تنها در ماه مارس پنج فلسطینی توسط نظامیان رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند. سه تَن از آن‌ها صیادان فلسطینی بودند که در دریای غزه هدف اصابت گلوله توسط صهیونیست‌ها قرار گرفتند.

این مرکز در ادامه اعلام کرد: صهیونیست‌ها از ابتدای سال ۲۰۲۱ تاکنون همچنین با گلوله‌های جنگی و گاز اشک‌آور، فلسطینیان در نقاط مختلف از جمله کرانه باختری را هدف قرار دادند که این اقدامات نیز به شهادت شماری از آن‌ها منجر شد.

انتهای پیام/ 461

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار