بررسی چگونگی ارتقاء کیفیت خدمات‌رسانی آموزشی به ایثارگران

چگونگی ارتقاء کیفیت خدمات‌رسانی آموزشی به ایثارگران در دیدار مدیرکل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران با معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی و کاربردی مورد بررسی قرار گرفت.
کد خبر: ۴۵۰۸۰۳
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۷ - 12April 2021

بررسی چگونگی ارتقای کیفیت خدمات‌رسانی آموزشی به ایثارگرانبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، محمدعلی فقیه مدیرکل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران در دیدار با مدیرکل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران با معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی و کاربردی ضمن تبیین برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران برای تسهیل شرایط تحصیلی دانشجویان اظهار داشت: امیدواریم با اجرای برنامه‌های تدوین‌شده شاهد ارتقای هرچه بیشتر سطح کیفی خدمات‌رسانی به دانشجویان شاهد و ایثارگر باشیم.

احمدرضا پیش‌بین معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی و کاربردی نیز در این دیدار ضمن تشریح فعالیت‌ها و حمایت‌های انجام‌شده این دانشگاه از دانشجویان شاهد و ایثارگر بر عزم و جدیت دانشگاه در خدمت‌رسانی به ایثارگران تأکید کرد و خواستار تعامل و همکاری هرچه بیشتر دانشگاه جامع علمی و کاربردی و بنیاد شهید و امور ایثارگران شد.

گفتنی است این جلسه با حضور مدیرکل امور شاهد و ایثارگر دانشگاه علمی و کاربردی در دفتر معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی تشکیل شد.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها