مدیرکل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران خبر داد؛

انعقاد تفاهم‌نامه ادار‌ه‌کل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران با موسسات آموزشی بخش خصوصی

«فقیه» از انعقاد تفاهم‌نامه‌ای با مؤسسات علمی آموزشی جهت تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان و داوطلبان شاهد و ایثارگر و همچنین فرزندان کارکنان شاغل و بازنشسته بنیاد شهید و امور ایثارگران خبر داد.
کد خبر: ۴۶۵۰۰۴
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۲ - 03July 2021

انعقاد تفاهم‌نامه ادار‌ه‌کل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران با موسسات آموزشی بخش خصوصیبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، محمدعلی فقیه مدیرکل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار داشت: در راستای خدمات‌رسانی آموزشی و تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان و داوطلبان شاهد و ایثارگر و فرزندان کارکنان شاغل و بازنشسته بنیاد شهید و امور ایثارگران، اداره‌کل آموزش بنیاد اقدام به انعقاد تفاهم‌نامه‌هایی با دو موسسه علمی آموزشی «قلم‌چی» و «رزمندگان اسلام» در سال تحصیلی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۰ کرده است.

مدیرکل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: در این تفاهم‌نامه‌ها تمام دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر؛ شامل فرزندان و همسران شهدا، فرزندان و همسران آزادگان و جانبازان ۲۵ درصد و بالاتر و جانبازان و آزادگان از پایه اول ابتدایی تا پایان دبیرستان می‌توانند از تخفیف ویژه و خدمات این مؤسسات آموزشی، از جمله شرکت در آزمون‌های آزمایشی، کلاس تقویتی، کلاس آمادگی تیزهوشان و خرید کتاب‌های کمک آموزشی برخوردار شوند.

وی در ادامه عنوان کرد: تعدادی از دانش‌آموزان ممتاز و معدل بالای طرح شاهد شامل فرزندان شهدا، جانبازان ۵۰ درصد و بالاتر و آزادگان نیز به‌صورت رایگان از خدمات این طرح برخوردار خواهند شد.

مدیرکل آموزش بنیاد در پایان گفت: منسوبین شاهد و ایثارگر، فرزندان جانبازان ۲۴ درصد و پایین‌تر و همچنین فرزندان و کارکنان طرح شاهد و پرسنل شاغل و بازنشسته بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز می‌توانند از این خدمات بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار