آغاز ثبت‌نام ترم تابستانی مجازی برای دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه‌های علوم پزشکی

اداره‌کل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران در اطلاعیه‌ای به نقل از اداره‌کل شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت از آغاز ثبت‌نام ترم تابستانی سال ۱۴۰۰ برای دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه‌های علوم پزشکی خبر داد.
کد خبر: ۴۶۲۸۱۷
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۰ - 16June 2021

آغاز ثبت‌نام ترم تابستانی مجازی برای دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه‌های علوم پزشکیبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، اداره‌کل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران در اطلاعیه‌ای به نقل از اداره‌کل شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت از آغاز ثبت‌نام ترم تابستانی سال ۱۴۰۰ برای دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه‌های علوم پزشکی خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است: «ترم تابستانی، سال ۱۴۰۰ به صورت مجازی برای دانشجویان رشته‌های مختلف گروه علوم پزشکی ارائه می‌شود که نسبت به ترم تابستانی سال قبل رشد بسیار مطلوب (۲.۵ برابری) داشته است. همچنین برای نخستین بار دروس بالینی با محتوای استاندارد و با کیفیت مطلوب ارائه می‌شود.»

در ادامه اطلاعیه آمده است: «ترم تابستانی مذکور برای دانشجویان معزز شاهد و ایثارگر رایگان است و آنان برای ثبت‌نام ترم تابستانی شهریه پرداخت نمی‌کنند. دانشجویان شاهد و ایثارگر متقاضی ثبت‌نام در ترم تابستانی می‌توانند از ۲۰ الی ۳۱ خرداد ماه ۱۴۰۰ از طریق آدرس www.vums.ac.ir ثبت‌نام کنند.»

در پایان این اطلاعیه آمده است: این ترم تابستانی از پنجم تیر تا پنجم شهریور اجرا خواهد شد و از ۱۰ الی ۲۵ شهریور نیز آزمون دروس به شیوه الکترونیکی برگزار و در پایان شهریورماه نمرات دانشجویان برای دانشگاه‌های علوم پزشکی مربوطه ارسال خواهد شد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار