«وحید یامین‌پور» چهره هنر انقلاب ۱۳۹۹ شد/

یامین‌پور: باید انگیزه پرشور و مخلصانه به‌دست آوریم

«وحید یامین‌پور» به‌عنوان چهره سال ۱۳۹۹ هنر انقلاب معرفی شد و در سخنانی دنیای پیرامون را دنیای دزد انگیزه، الهام پاک و اخلاص معرفی کرد و گفت: باید انگیزه پرشور و مخلصانه به‌دست آوریم.
کد خبر: ۴۵۰۹۱۷
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۶ - 12April 2021

یامین‌پور: باید انگیزه پرشور و مخلصانه به‌دست آوریمبه گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، آیین اختتاحیه هفته هنر انقلاب و انتخاب چهره سال ۱۳۹۹ هنر انقلاب با حضور جمعی از هنرمندان و مسوولان هنری بر مزار دو شهید گمنام حوزه هنری برگزار شد.

قمی: مردم ایران برای انقلاب هزینه داده‌اند

در ابتدا، حجت‌الاسلام محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در سخنانی کوتاه با قدردانی از هنرمندان انقلابی گفت: قدردان و ممنون تک تک بزرگانی هستم که اثار هنری در سطح کیف بالا خلق کرده‌اند و بخاطر مجاهدت خود هزینه داده‌اند.

وی به مجاهدت شهدا در طول دوان انقلاب و دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: ذاکره‌ی مردم فرهنگ دوست و شریف ایران قدردان خون شهدا هستند چراکه همه مردم برای آرمان انقلاب هزینه داده‌اند.

یامین‌پور: باید انگیزه پرشور و مخلصانه به‌دست آوریم

در این مراسم، وحید یامین‌پور به‌عنوان چهره سال هنر انقلاب انتخاب شد. یامین‌پور پس از دریافت جایزه چهره هنر انقلاب در سخنانی گفت: تعبیر هنر انقلاب و این جایزه برای من خیلی بزرگ است ولی من با این جایزه فریب نخواهم خورد چراکه اندازه کم و کوتاه خودم را می‌دانم.

وی گفت: دنیای پیرامون را دنیایی می‌بینم که دزد انگیزه، الهام پاک و اخلاص است. و گران‌قدرترین چیزی که باید به‌دست آوریم انگیزه پرشور و مخلصانه است که به‌سختی به‌دست می‌آید و باید حفظش کرد و دعا می‌کنم از آن محروم نباشیم.

انتهای پیام/ ۱۲۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار