شهید «حمزه احمدی»:

امت شهیدپرور اردکان، در راه پیشبرد انقلاب تلاش کنید

شهید «حمزه احمدی» در بخشی از وصیت‌نامه خود نوشته است: «از امت شهیدپرور اردکان تقاضا دارم که در راه پیشبرد این انقلاب تلاش کنند تا اسلام در سراسر جهان پراکنده شود».
کد خبر: ۴۵۰۹۶۶
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۶ - 13April 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، «حمزه احمدی» فرزند «محمد» سال ۱۳۵۰ در خانواده‌ای مذهبی و معتقد، در «اردکان» چشم به جهان گشود و در تاریخ ۱۳۶۶/۱/۲۲ در عملیات «کربلای ۸» در منطقه «شلمچه» به آرزوی قلبی خود که همانا لقای پروردگار بود، رسید و پیکر مطهرش پس از تشییع باشکوه در بهشت شهدای اردکان در کنار دیگر شهدای گلگون‌کفن این شهر به خاک سپرده شد.

وصیت‌نامه شهید «حمزه احمدی»

امت شهیدپرور اردکان، در راه پیشبرد انقلاب تلاش کنید!

بسم الله الرحمن الرحیم

«وَ لا تَحسَبَنَّ الَّذينَ قُتِلوا في سَبيلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحياءٌ عِندَ رَبِّهِم يُرزَقونَ»

گمان مبرید کسانی‌که در راه خدا کشته شده‌اند، مرده‌اند؛ بلکه زنده‌اند و نزد خدا روزی می‌خورند.

با سلام درود بر رهبر عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی و امت شهیدپرور ایران به‌خصوص امت شهیدپرور شهرستان «اردکان» وصیت‌‌نامه خود را شروع می‌کنم؛

از تمام دوستان و خویشان و همسایگان و همکلاسیان خود می‌خواهم که اگر بدی در حق آنان کردم، مرا حلال کنند و اگر از من کسی طلب‌کار است، از پدر و مادرم بگیرد.

من این وصیت‌نامه را در حالی می‌نویسم که از صحت کامل برخوردار هستم، گرچه احساس می‌کنم که به فیض عظیم شهادت نخواهم رسید؛ اما فکر می‌کنم اگر وصیت ننویسم، گناهی بزرگ مرتکب شده‌ام؛ خصوصاً هنگامی که وصایای شهدا را می‌بینم.

خدایا تو شاهدی که چیزی عزیزتر از جانم ندارم تا فدای اسلام و قرآن کنم، پس شهادت در راهت را نصیب من گردان که شیرین‌ترین مرگ‌هاست. خداوندا از تو می‌خواهم مرگی را نصیبم کنی که با افتخار همراه باشد، مرگی در راه هدفم اسلام.‌

امت شهیدپرور اردکان، در راه پیشبرد انقلاب تلاش کنید!

ای زندگان زمین! برای ما اشک نریزید که ما زنده و جاویدیم. شهادت گوارایی است با نوشیدن آن عطش قلب شهید آرام می‌گیرد، آیا افتخار نمی‌کنی که از وجود پر ثمرت شهیدی در راه مکتب اسلام پرورش یافته، اما خانوده‌ام به‌خصوص پدر و مادرم که حق بزرگی بر گردنم دارند، بدانند که هرگز از ذهن من خارج نشده و نسبت به آن‌ها بی‌تفاوت نبوده‌ام.

از پدر و مادرم عذر می‌خواهم و طلب بخشش دارم و تو‌ای مادر از تو می‌خواهم که فرزندانت را به‌گونه‌ای تربیت کنی که دلسوز اسلام و انقلاب باشند.

برادر و خواهران! شما نیز برای من از خدا طلب بخشش کنید تا شاید خدا به حرمت دعای شما مومنی از سر تقصیراتم بگذرد؛ زیرا بار گناهان و خطا‌ها بر دوشم سنگینی می‌کند.

از خواهرانم می‌خواهم که حجاب‌شان را حفظ کنند و هرچه بیشتر و بهتر در راه بهبود این انقلاب قدم بردارند. مادر از تو می‌خواهم که برادرم «مصطفی» را همچون «علی‌اکبر» تربیت کنی و او را در راه اسلام فدا کنی و نگذارید به فساد کشیده شود.

مادر و پدر عزیزم! من از بعضی دستور‌های خداوند کوتاهی کرده‌ام، امیدوارم که آن‌ها را به‌جای من بجا آورید. از امت شهیدپرور اردکان تقاضا دارم که در راه پیشبرد این انقلاب تلاش کنند تا اسلام در سراسر جهان پراکنده شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار