مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه روح الله:

آمادگی بسیج طلاب برای تکمیل اطلاعات شهدای طلبه و روحانی استان مرکزی

حجت‌الاسلام «رجبی» گفت: بسیج طلاب آمادگی خود را برای تکمیل اطلاعات شهدای طلاب و روحانی و نقش روحانیت در دفاع مقدس اعلام می‌کند و در این راستا همه توان خود را پای کار خواهد آورد.
کد خبر: ۴۵۱۰۳۱
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۱ - 13April 2021

شهدای روحانی نقش مهمی در پایداری نهضت اسلامی ایفا کردند

به گزارش دفاع‌پرس از اراک، حجت‌الاسلام «ابوالفضل رجبی» مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه روح‌الله استان مرکزی، امروز (سه‌شنبه) در نشست دانشنامه دفاع مقدس استان، اظهار داشت: تکمیل اطلاعات شهدای طلاب و روحانی و نقش روحانیت در دفاع مقدس یک اقدام لازم و ضروری است که نیاز به کار میدانی دارد؛ بنابراین بسیج طلاب آمادگی خود را در این راستا اعلام می‌کند و همه توان خود را پای کار خواهد آورد.

وی افزود: بسیج طلاب برای بررسی و تهیه نقش روحانیت استان مرکزی در دفاع مقدس، یک قرارگاه عملیاتی تشکیل خواهد داد و به‌طور میدانی و نقطه‌ای در این خصوص اقدام خواهیم کرد.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه روح‌الله گفت: بهترین کمک در این راستا را می‌توانند پایگاه‌های بسیج انجام دهند؛ چراکه به شکل مویرگی در سایر شهرستان‌ها فعالیت می‌کنند.

وی بیان کرد: در شهرستان‌های خمین، آشتیان و محلات کمتر به نقش روحانیت در دفاع مقدس پرداخته شده که نیاز است بیشتر به این مسئله پرداخته شود.

رجبی ادامه داد: استان مرکزی بیش از ۱۱۰ شهید روحانی تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و امروز گرامیداشت شهدای روحانی یک تکلیف مهم است؛ چراکه شهدای روحانی نقش مهمی در پایداری نهضت اسلامی ایفا کردند.

وی خاطرنشان کرد: امروز جامعه روحانیت با تأسی بر شهدای روحانی در طول ۴۲ سال گذشته جهاد، خدمت و فداکاری برای نظام اسلامی و تحقق اهداف انقلاب را سرلوحه کارخود قرار داده است و بسیج طلاب امروز خود را موظف می‌داند تا با همه توان در راستای ادامه راه شهدا و رزمندگان نقش‌آفرینی کند.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها