رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد:

اساتید بسیجی زمینه‌ساز حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات باشند

«هاشمی» با بیان اینکه اساتید بسیجی باید زمینه‌ساز حضور اقشار مختلف جامعه و بویژه دانشگاهیان در انتخابات باشند، گفت: در شرایط کرونا فعالیت‌های کانون‌های بسیج باید بصورت مجازی ادامه داشته باشد و نباید متوقف شود.
کد خبر: ۴۵۱۱۱۷
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۷ - 14April 2021

اساتید بسیجی زمینه‌ساز حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات باشندبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، سید محمود هاشمی رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در ابتدای چهارمین نشست از سلسله نشست‌های «دولت جوانان حزب اللهی» که به صورت وبیناری و با حضور مسئولین کانون‌های بسیج برگزار شد، ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان به برنامه‌های بسیج اساتید در سه ماهه اول سال اشاره کرد و اظهار داشت: تمام برنامه‌های بسیج اساتید در سطح کانون‌های استادی دانشگاه آزاد اسلامی تا انتخابات باید رویکرد و ملاحضه انتخاباتی داشته باشد و در جلسات آموزشی، بصیرتی، تبیینی، گام دوم و ... به این مهم پرداخته شود.

وی گفت: انتظار می‌رود اساتید بسیجی زمینه ساز حضور و مشارکت مسئولانه و حداکثری اقشار مختلف جامعه بویژه دانشگاهیان و دانشجویان باشند و حتی در شرایط کرونا و بعضا تعطیلی واحد‌های دانشگاهی، فعالیت‌های کانون‌های بسیج باید بصورت مجازی ادامه داشته باشد و نباید متوقف شود.

هاشمی خطاب به مسئولان کانون‌های بسیج استادی تاکید کرد: به محض بهبود شرایط کرونا در استان‌ها و فعال شدن واحد‌های دانشگاهی، برگزاری جلسات تبیینی و بصیرتی حضوری، نیمه حضوری و ... با رعایت پروتکل‌ها مورد تاکید و انتظار است.

مسئول دبیرخانه گام دوم انقلاب به ضرورت و اهمیت انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: انتخابات ریاست جمهوری اولین انتخابات دولت سازی در گام دوم انقلاب است و اگر مشارکت حداکثری همراه با انتخاب اصلح اتفاق بیافتد یقینا دولت اسلامی که چهل و دو سال است در آرزوی تحقق آن هستیم و یکی از انتظارات نائب امام زمان هم هست زمینه سازی خواهد شد فلذا اهمیت این انتخابات در آن است که اگر انتخاب درست و اصلح رخ دهد اهداف انقلاب با سرعت تحقق و دولت، جامعه و تمدن نوین اسلامی به فضل الهی شکل خواهد گرفت.

هاشمی در پایان به شرایط حساس کشور از حیث سیاسی اشاره کرد و گفت: حمایت از کاندیدای خاص بر خلاف مشی سپاه و بسیج و یقینا نهاد‌های تابع نظام ولایت فقیه من جمله دانشگاه آزاد اسلامی است و کانون‌های استادی بسیج در دانشگاه آزاد اسلامی ضمن پرهیز از این مهم باید تلاش کنند تا شاخص‌های مورد نظر رهبر معظم انقلاب در خصوص کاندیدای اصلح به خوبی تبیین شود و گروه‌های رصد و پایش استادی مسئول مراقبت از این مهم هستند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها