رنگ بهار در نمایشگاه مجازی نقاشی «بهارنگ» جلوه دوباره یافت

نخستین نمایشگاه مجازی هنرهای تجسمی با ترکیب نام بهار و رنگ و حضور هنرمندان سبک‌های گوناگون نقاشی در نگارخانه رسول مهر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران به‌صورت مجازی آغاز شد.
کد خبر: ۴۵۱۱۴۸
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۰ - 14April 2021

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، نخستین نمایشگاه مجازی هنر‌های تجسمی در سال جدید، امروز ۲۵ فروردین با ترکیب نام بهار و رنگ و حضور هنرمندان سبک‌های گوناگون نقاشی در نگارخانه رسول مهر واقع در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران به‌صورت مجازی آغاز شد.

این نمایشگاه با تاکید بر هماهنگی در رعایت پروتکل‌های بهداشتی و محدودیت‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا، در گام نخست به صورت مجازی برگزار شده و در صورت رفع محدودیت‌ها به صورت حضوری به کار خود ادامه خواهد داد.

«نمایشگاه بهارنگ» که در پی استقبال گسترده هنرمندان و هنردوستان از برگزاری نمایشگاه «موج رنگ» در اسفند سال گذشته، برگزار شده با هدف بازگرداندن رونق و پویایی هنر در جامعه امروز که همچنان متاثر از آثار همه گیری بیماری کوید ۱۹ و رکود ناشی از آن در کسب و کار‌ها به ویژه در رشته‌های هنری بوده، برنامه ریزی شده و هدف دیگر آن افزونی شور و نشاط در جامعه با تشویق مخاطبان به استفاده از هنر برای رویارویی و مقاومت در برابر فشار‌های زندگی امروزه است.

بهداد نجفی نمایشگاه گردان نمایشگاه در این رابطه با تاکید بر درآمیختگی هنر با زندگی انسان گفت: در یک سال گذشته برای درهم شکستن تاثیرات تنش زای ناشی از همه گیری بیماری بر فعالیت‌های هنری، تمام توان خود را به کار گرفته و با همراهی و استقبال هنرمندان و هنردوستان، برنامه خود را برای برگزاری چند نمایشگاه متناوب با نمایشگاه موج رنگ آغاز کردیم که با استقبال قابل توجه و بازتاب رسانه‌ای متناسب روبه رو شد و ما را برای برگزاری نمایشگاه‌های بعدی باانگیزه‌تر نمود.

وی در ادامه افزود: در این نمایشگاه آثاری از سعیده آرین، حمید جعفری، ابوالحسن ریاضی، فاطمه طهرانی، فرهنگ عاطفی، زهرا علیزاده، حسن نوروزنیا، رضا یعقوبی و بهداد نجفی اسدالهی در معرض دید همه هنردوستان و هنرمندان قرار گرفت.

انتهای پیام/ ۱۲۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار