آغاز مجازی مسابقه فرهنگی و ادبی ایثار در بهار قرآن

خانه فرهنگ ایثار و مهربانی با حمایت امور ایثارگران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اقدام به برگزاری مسابقه ایثار در بهار قرآن به صورت مجازی کرده است.
کد خبر: ۴۵۱۱۶۸
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۰ - 14April 2021

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، خانه فرهنگ ایثار و مهربانی با حمایت امور ایثارگران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اقدام به برگزاری مسابقه ایثار در بهار قرآن به صورت مجازی کرده است.

این مسابقه با هدف ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت و توسعه فعالیت‌های قرآنی و با عنایت به استقبال عموم شرکت کنندگان از طرح ایثار در بهار قرآن برای دومین سال پیاپی در بهار قرآن در رمضان ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

براین اساس، چندین عنوان سخنرانی با مطالب و محتوای مفاهیم قرآنی در حوزه ایثار، فداکاری، جهاد، مقاومت، مهربانی و شهادت در فضای مجازی منتشر خواهد شد که مخاطبان و علاقمندان پس از شنیدن متن کامل سخنرانی ها، به سوالات مطرح شده در هر شب، پاسخ خواهند داد و به برگزیدگان جوایز مادی و معنوی تعلق خواهد گرفت.

 تمام مراحل انجام مسابقه به صورت مجازی و غیر حضوری خواهد بود.

هم اکنون تعداد کثیری از فعالان و تشکل‌های حوزه ایثار با فعالیت در گروه‌های مختلف در شبکه‌های پیام رسان اجتماعی، این فرصت را مهیا کرده اند تا مشارکت حداکثری را در قالب‌های مختلف به اجرا رسانده و بهره برداری مطلوبی داشته باشند.

شرکت کنندگان جهت عضویت در گروه و شرکت در مسابقه شماره خود را به شماره ۰۹۱۹۵۸۴۴۴۷۹ پیامک کنند و پاسخ سوالات را به همین شماره پیامک کنند. خانه فرهنگ ایثار و مهربانی از سازمان‌ها، نهاد و تشکل‌های فرهنگی و هنری حوزه ایثار و شهادت دعوت به همکاری و مشارکت در این طرح می‌کند.

انتهای پیام/ ۱۲۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار