امیر سرتیپ نامی خبر داد:

پیشنهاد ساخت فیلم زندگینامه حجت‌الاسلام حسنی/ پایان نگارش فیلمنامه شهید باکری

جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ساخت فیلم زندگینامه حجت‌الاسلام والمسلمین حاج حسنی را پیشنهاد داد.
کد خبر: ۴۵۱۲
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۲ - 13October 2013

پیشنهاد ساخت فیلم زندگینامه حجت‌الاسلام حسنی/ پایان نگارش فیلمنامه شهید باکری

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، مراسم تودیع و معارفه مدیرکل اداره حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس آذربایجان غربی برگزار شد.

در این مراسم جمعی از مقامات لشکری و کشوری و حجتالاسلام والمسلمین حسنی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و قنبری معاون سیاسی و اجتماعی استاندار نیز حضور داشتند.
 
امیر سرتیپ دکتر محمد حسن نامی جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس، در این مراسم گفت: از مدیرکل جدید اداره حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس میخواهم که همکاری بیشتری با سپاه و بسیج داشته باشد.
 
وی ادامه داد: اگر واقعه عاشورا که یک نصف روز بود، توانسته است تاریخ شیعه را تاکنون تغذیه کند پس باید دفاع مقدس که هشت سال است باید بتواند 700 یا 800 سال تاریخ ما را تغذیه کند.
 
جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس با اشاره به پشتیبانی استکبار غرب و شرق از صدام در حمله به ایران، گفت: پیشرفتهای امروزه جمهوری اسلامی ایران مرهون همان دفاع مقدس است که باید ارزشها و فنون آن به نسل جوان امروز منتقل شود و ما دارای سه آینه انقلاب، ولایت و دفاع مقدس هستیم که باید قدر آنها را بدانیم.
 
میرقاسم سید تاجی مدیرکل پیشین اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس آذربایجانغربی نیز در این مراسم گفت: فعالیت این بنیاد نباید به صورت سلسله مراتبی مانند پادگان باشد بلکه این کار جنبه عمومی دارد.
 
وی افزود: وظیفه ما این است که راهی را که شهدا رفتهاند استمرار و قوت ببخشیم و در این بنیاد متناسب با روحیات هر قشر و صنف برای تحقق اهداف این بنیاد پیش برویم.
 
سید تاجی ادامه داد: دامنه فرهنگ و شهادت در آذربایجانغربی بسیار وسیع است و توطئههای دشمن همچنان ادامه دارد که با هوشیاری تمام مردم در حال خنثی شدن است.
 
در ادامه، قنبری، معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجانغربی با اشاره به شهادت پنج نیروی سپاه در روز پنج شنبه هفته گذشته، اظهار داشت: آذربایجانغربی یکی از استانهای حساس کشور است که در پیشانی گروه «ناتو» قرار دارد،
 
قنبر ادامه داد: در حال حاضر 13 گروه در شمال عراق وجود دارد که با انقلاب ما عناد دارند، بنابراین در این استان همچنان دفاع مقدس ادامه دارد.
 
وی همچنین گفت: ارومیه همچنان باغ موزه دفاع مقدس ندارد.
 
قنبری همچنین گفت: استاندار آذربایجانغربی پیگیریهای خوبی را در دو موضوع ساختن فیلم شهید مهدی باکری و گسترش یادمان این شهید داشته است که در رابطه با موضوع اول تدوین فیلمنامه به پایان رسیده و ساختن فیلم شروع خواهد شد.
 
در پایان این مراسم، مصطفی رضوی به عنوان مدیرکل جدید اداره حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس آذربایجانغربی معرفی شد.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار