امیر سرتیپ دکتر محمد حسن نامی:

تدوین کتاب‌های دفاع مقدس باید هدف‌دار باشد

جانشین رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گفت: ساخت فیلم، تدوین کتاب‌های دفاع مقدس، انیمیشن و رمان باید جلوه هنری داشته و هدف‌دار باشد.
کد خبر: ۶۲۷۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۹ - 20November 2013

تدوین کتاب‌های دفاع مقدس باید هدف‌دار باشد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، امیر سرتیپ دکتر محمد حسن نامی جانشین رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس در جمع کارکنان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان قزوین اظهار کرد: ماموریت شما بسیار سنگین است چرا که در راه نشر پیام شهدای عزیز قدم برمیدارید؛ همان انسانهایی که با تقدیم خون خود به ما عزت دادند و شما باید آن فرهنگ را با انتقال به نسلهای بعدی جاودانه کنید.

وی بیان کرد: ابعاد سیاسی، اجتماعی و فرهنگی جبههها مثال زدنی بود اما بعد معنوی و عرفانی آن در راس قله قرار داشت که مردم عزیز با حضور پررنگ خود دشمن را از خاک میهن اسلامی بیرون راندند.

امیرنامی با بیان اینکه پیروز اصلی جنگ، مردم هستند، افزود: امام خمینی(ره) فرمودند: دفاع مقدس تکرار واقعه عاشورا است. این تکرار میخواهد سنگینی وظیفه در این باره را به ما منتقل کند.

جانشین رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس در پایان خاطرنشان کرد: ساخت فیلم، تدوین کتابهای دفاع مقدس، انیمیشن و رمان باید جلوه هنری داشته و هدفدار باشد و در این خصوص هم باید ظرفیتسازی شود تا از وجود مردانی که دفاع مقدس را رقم زدهاند و نیز هنرمندان متعهد و نامی استفاده کرد تا بتوان تاثیرگذاری بیشتری داشت.

نظر شما
پربیننده ها