دبیر کمیسیون بهداشت مجلس:

پیگیر تجهیز بیمارستان 553 ارتش در قزوین هستم

محمدبیگی گفت: برای تجهیز بیمارستان 553 ارتش در قزوین از هیچ تلاشی مضایقه نخواهیم کرد.
کد خبر: ۴۵۱۲۵۵
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۹ - 15April 2021

به گزارش دفاع‌پرس از قزوین، «فاطمه محمدبیگی»، دبیر کمیسیون بهداشت مجلس به همراه امیر «بابک جلالی» فرمانده لشگر ۱۶ زرهی و جمعی از مسئولان صبح امروز از بخش‌های مختلف بیمارستان بیمارستان 553 ارتش (شهید بهبودی) بازدید کرد.

محمدبیگی، با تبریک فرا رسیدن روز ارتش اظهار داشت: ما به وجود دلاوران جان بر کف و غیور ارتش در این عرصه افتخار می کنیم و بر این باوریم که ارتش جمهوری اسلامی به واسطه تلاش و همت این عزیزان از قدرتمندترین ارتش‌های منطقه و جهان است.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی در ادامه با قدردانی از تلاش های همکاران پزشک و پرستار فعال در بیمارستان ارتش، دغدغه‌ها و مشکلات این بیمارستان را مورد بررسی قرار داد و با اشاره به راه اندازی بیمارستان صحرایی در محوطه این بیمارستان گفت: هم اکنون به دلیل قرار گرفتن در پیک شدید کرونا، بیمارستان صحرایی راه اندازی شده تا کمکی به مراکز بیمارستانی استان باشد.

دبیر کمیسیون بهداشت مجلس خاطرنشان کرد: در راستای تقویت بیمارستان 553 ارتش در قزوین و تجهیز آن پیگیری لازم را انجام خواهم داد تا شهروندان بتوانند از ظرفیت این بیمارستان در حوزه های درمان و جراحی، بهره ببرند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها