مادر سردار شهید «ناصری» آسمانی شد

«مریم هاشمی» مادر سردار شهید «محمدناصر ناصری» شب گذشته در 80 سالگی بر اثر کهولت سن دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند شهیدش پیوست.
کد خبر: ۴۵۱۲۷۶
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۰ - 15April 2021

مادر سردار شهید «ناصری» آسمانی شد/ برگزاری مراسم تشییع؛ عصر امروزبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، «مریم هاشمی» مادر سردار شهید «محمدناصر ناصری» شب گذشته در 80 سالگی بر اثر کهولت سن دعوت حق را لبیک گفت.

پیکر این مادر شهید عصر امروز ۲۵ فروردین با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بیرجند تشییع و در کنار فرزند شهیدش آرام خواهد گرفت.

سردار سرلشکر شهید «محمدناصر ناصری» در سال ۱۳۴۰ در روستای سیستانک از توابع شهر اسفدن متولد شد. وی سنین طفولیت را در روستاهای سیستانک و گازار سپری کرد و برای گذراندن دوران ابتدایی  به روستای اسفدن می‌رود.

شهید ناصری با پیروزی انقلاب اسلامی به عضویت کمیته انقلاب اسلامی در آمد. در این سال‌ها به مبارزه با منافقين پرداخت و در اوايل سال ۱۳۶۲ به فرماندهی سپاه بيرجند رسيد و راهی جبهه‌های نبرد شد و تا پايان جنگ در ميان رزمندگان حضور داشت.

پس از پايان جنگ تحميلی در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی مشغول به خدمت شد و پس از چندی به عنوان نماينده فرهنگی جمهوری اسلامی ايران در افغانستان منصوب شد. وی به همراه ۸ دیپلمات دیگر کشورمان، ۱۷ مرداد سال ۱۳۷۷ در شهر مزار شریف به دست نیرو‌های طالبان به شهادت رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار