یادداشت/ علیرضا سلیمی

اعمال تحریم علیه ایران در دوران کرونا؛ رسوایی حقوق بشری آمریکا

تحریم‌های اعمال شده آمریکا علیه ملت و کشورمان حتی در مواقع اضطراری همچون دوران شیوع ویروس کرونا بیانگر این بوده که سردمداران ایالات متحده بویی از انسانیت نبرده‌اند.
کد خبر: ۴۵۱۳۵۴
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۲:۵۰ - 16April 2021

اعمال تحریم علیه ایران در دوران کرونا؛ رسوایی حقوق بشری آمریکاگروه اخبار داخلی دفاع‌پرس ـ حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم شهرستان محلات در مجلس شورای اسلامی؛ جمهوری اسلامی ایران سال‌هاست که تحریم‌های ظالمانه آمریکا را متحمل شده؛ تحریم‌هایی که به دور از اخلاق و انسانیت رقم خورده است.

تحریم‌های اعمال شده آمریکا علیه ملت و کشورمان حتی در مواقع اضطراری همچون دوران شیوع ویروس کرونا بیانگر این بوده که سردمداران ایالات متحده بویی از انسانیت نبرده‌اند؛ آمریکایی‌ها مسائلی نظیر حقوق بشر را که گاه و بی‌گاه مطرح می‌کنند قطعا دستاویزی برای پیشبرد اهداف و امیال شیطانی‌شان بوده است؛ چرا که آمریکایی‌ها هیچ اعتقادی به انسانیت ندارند که بخواهند دم از حقوق بشر بزنند.

آمریکایی‌ها هر آنچه تحریم وجود داشته علیه ایران اعمال کرده‌اند، حتی برخی اوقات کشور ما را در مواردی چندین بار مورد تحریم قرار داده‌اند؛ البته هر چند که ملت عزیز ایران فشار‌ها را متحمل شده‌اند، اما دشمن به نتیجه خاصی دست پیدا نکرده‌ است؛ سردمداران ایالات متحده باید بدانند که با اعمال فشار‌های حداکثری علیه کشورمان دست از آرمان‌های اسلامی برنخواهیم داشت و اتفاقا روحیه مقاومت ما روز به روز در مقابل جبهه استکبار مستحکم‌تر خواهد شد.

جمهوری اسلامی ایران توان نظامی را در جهت بازدارندگی به تولید انبوه رسانده است و هیچ تهدیدی هم برای کشور‌های دیگر بشمار نمی‌رود، بلکه برای تقویت امنیت منطقه خاورمیانه هم تاثیرگذار است.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها