برگزاری تظاهرات گسترده در بحرین

بحرینی‌ها در حمایت از زندانیان سیاسی، در بسیاری از مناطق مختلف کشورشان تظاهرات کرده و خواستار آزادی فوری زندانیان فکر و اندیشه، با توجه به افزایش تعداد مبتلایان داخل زندان‌ها به ویروس کرونا شدند.
کد خبر: ۴۵۱۳۶۰
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۷ - 16April 2021

تظاهرات گسترده مردم بحرین برای آزادی زندانیان فکر و اندیشهبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از بحرین‌الیوم، اعتراضات مردم بحرین در حمایت از زندانیان سیاسی و شرایط بد زندان‌ها و عدم رعایت مسایل بهداشتی در شرایط اپیدمی «کرونا»، چند روزی است که در بحرین آغاز شده است.

این تظاهرات دیشب (پنج‌شنبه شب) نیز در منامه و بسیاری از مناطق دیگر بحرین از جمله «الدیر»، «کرزکان»، «کرانه»، «المعامیر»، «سار»، «ابوصبیع»، «الشاخوره»، «السنابس» و «النویدرات» برگزار شده است.

شرکت‌کنندگان در تظاهرات، شعار‌هایی در حمایت از زندانیان فکر و اندیشه سر داده و خواستار آزادی آن‌ها با توجه به افزایش شمار مبتلایان داخل زندان به ویروس کرونا شدند.

معترضان بحرینی تأکید کردند که باید بازداشت زندانیان فکر و اندیشه به خصوص پس از شیوع ویروس کرونا متوقف شود.

جمعیت «الوفاق» بحرین به تازگی در بیانیه‌ای اعلام کرده که این کشور طی روز‌های گذشته، شاهد برگزاری حداقل ۳۷۹ تظاهرات برای آزادی زندانیان سیاسی بوده است.

الوفاق گزارش داد که طبق آخرین اطلاعات به‌دست آمده، حدود ۱۰۰ زندانی سیاسی در زندان‌های بحرین به کرونا مبتلا شده‌اند که این آمار رو به افزایش است.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها