عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌های مجلس:

نهال ‎پیمان دفاعی و امنیتی گروه مقاومت روز به روز تنومندتر می‌شود

ابوترابی گفت: نهال ‎پیمان دفاعی و امنیتی گروه مقاومت روز به روز تنومندتر می‌شود و اگر یک ضربه بزنند، ۱۰ ضربه از ‎بازوی مقاومت می‌خورند.
کد خبر: ۴۵۱۳۶۱
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۴ - 16April 2021

ابوترابی: نهال ‎پیمان دفاعی و امنیتی گروه مقاومت روز به روز تنومندتر می‌شودبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، «ابوالفضل ابوترابی» نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌های مجلس، در صفحه شخصی خود در توئیتر، نوشت:

«آنچه در معادلات رژیم منحوس صهیونیستی لحاظ نمی‌شود و برایشان غیرقابل درک است، آثار و برکت خون سردار ما در حوزه بین‌الملل است.

نهال ‎پیمان دفاعی و امنیتی گروه مقاومت روز به روز تنومند می‌شود و اگر یک ضربه بزنند، ۱۰ ضربه از ‎بازوی مقاومت می‌خورند.»

بنابراین گزارش، بامداد روز یکشنبه گذشته حادثه‌ای در بخشی از شبکه توزیع برق تاسیسات غنی‌سازی نطنز (مجتمع غنی‌سازی شهید احمدی روشن) رخ داد.

به دنبال این حادثه وزیر امور خارجه تاکید کرد که ابعاد مختلف این حادثه در حال بررسی است، اما ارزیابی‌های اولیه حکایت از آن دارد که اقدام جنایتکارانه و تروریسم هسته‌ای رخ داده که از این جهت می‌توانسته آسیب‌زننده باشد.

هرچند که هیچ نشت موادی رخ نداده، اما با ایجاد خرابکاری در برق سایت هسته‌ای نطنز سعی کردند برنامه هسته‌ای و روند غنی سازی در این سایت را تحت تأثیر قرار دهند.

پس از این حادثه، سازمان انرژی اتمی کشور از آغاز روند غنی‌سازی ۶۰ درصد اورانیوم خبر داد.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار