وصیت‌نامه شهید «تقی آشام»؛

چیزی به پیروزی اسلام نمانده است

در فرازی از وصیت‌نامه شهید «تقی آشام» آمده است: همچون گذشته استوار باشید و مردانه بایستید که چیزی به پیروزی اسلام نمانده است.
کد خبر: ۴۵۱۴۴۳
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۰ - 17April 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، به مناسبت سالروز شهادت شهید «تقی آشام» فرازی از وصیت‌نامه این شهید را از نظر می‌گذرانیم.

شهید «تقی آشام» فرزند طهماسب دهم مرداد ۱۳۳۷ در شهرستان سوادکوه شمالی به دنیا آمد و در تاریخ ۲۸ فروردین ۱۳۶۷ در منطقه عملیاتی فاو به شهادت رسید.

چیزی به پیروزی اسلام نمانده است

فرازی از وصیت‌نامه شهید:

بیایید ‌ای بسیجیان!‌ ای جان‌برکفان! حال که این راه را انتخاب کرده‌اید و چند سال است که در این راه ثابت‌قدم مانده‌اید، همچون گذشته استوار باشید و مردانه بایستید که چیزی به پیروزی اسلام نمانده است. بیایید به ندای «هل من ناصر ینصرنی» امام امت خمینی کبیر لبیک گفته و پرچم اسلام عزیز را در سرتاسر گیتی به اهتزاز درآوریم.

برادران و خواهران! راهم را ادامه بدهید و سنگرم را پر کنید و اسلحه‌ام را در دست بگیرید و لباس سیاه نپوشید و ثابت‌قدم باشید.

فرزندانم حتماً سراغ بابا را خواهند گرفت؛ به ایشان بگویید که پدرتان در راه اسلام و قرآن قدم برداشته و شربت شهادت نوشیده، امید است در مقابل تمامی حوادث و بلایا صبور باشید؛ فرزندانم را خوب تربیت کنید و نگذارید زیاد ناراحتی کنند و طوری آن‌ها را بسازید که در آینده بتوانند راهم را ادامه دهند.

برادرانم! همواره در جهت تعلیم و تربیت کوشا باشید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار