جانشین فرمانده یگان‌های ویژه ناجا مطرح کرد؛

آمادگی عملیاتی یگان ویژه با آموزش‌های هدفمند و کاربردی

سردار عظیمی آمادگی رزمی و عملیاتی را لازمه کار یگان ویژه دانست و گفت: بهره‌گیری از روش‌های نوین آموزشی، نیازسنجی واقعی آموزشی بر اساس نوع ماموریت‌ها و توجه به آموزش‌های هدفمند و کاربردی باید با جدیت دنبال شود.  
کد خبر: ۴۵۱۴۴۷
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۹ - 17April 2021

آمادگی عملیاتی یگان ویژه با آموزش‌های هدفمند و کاربردیبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار علی عظیمی جانشین فرمانده یگان‌های ویژه ناجا در جمع کارکنان یگان ویژه استان کرمان اظهار داشت: آمادگی که هم اکنون در یگان‌های ویژه ناجا وجود دارد مرهون تلاش‌ها و زحمات کارکنان این یگان در سراسر کشور است.

وی در ادامه آمادگی رزمی و عملیاتی را لازمه کار یگان ویژه دانست و افزود: بهره‌گیری از روش‌های نوین آموزشی، نیازسنجی واقعی آموزشی بر اساس نوع ماموریت‌ها و توجه به آموزش‌های هدفمند و کاربردی نیز باید با جدیت دنبال شود.

جانشین فرمانده یگان‌های ویژه ناجا، مولفه‌های اساسی آمادگی رزم را سازمان، آموزش، تجهیزات، نیروی انسانی و از همه مهم‌تر ایجاد انگیزه و روحیه دانست و بیان کرد: تمام زیرساخت‌های سازمان که آمادگی رزم را تقویت و سازماندهی می‌کند باید از اهداف اصلی و اساسی در مولفه‌های سازمان قرار گیرد.

 این مقام ارشد انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: اصل آموزش که به تعیین و تبیین محور‌های آموزش در حوزه‌های مختلف از جمله آمادگی عملیاتی، جسمانی و علمی- بصیرتی می‌پردازد، یگان‌های ویژه ناجا را به سطح مطلوبی در حوزه آموزش رسانده است. 

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار